עובדי בנק אוצר החייל הכריזו על שביתה ללא הגבלת זמן; הפגינו מול בניין ההנהלה

ועד עובדי בנק אוצר החייל הכריז על שביתה ללא הגבלת זמן. לפיכן, יהיו כל סניפי הבנק סגורים עד לסיום סכסוך העבודה. אתמול (חמישי) בשעות הצהריים יצאו מאות מעובדי הבנק להפגנה מול בניין ההנהלה בתל אביב והם קראו "בינובינו תתעורר, העובדים שלך שווים יותר". עובדי הבנק מוחים על ההחלטה החד צדדית של הנהלת הבנק הבינלאומי למזג ולבלוע את בנק אוצר החייל, "ללא כל התחשבות בדרישות תוך ניהול משא ומתן שקרי, פוגעני וחסר תום לב".

2018-11-30_171038

יו"ר ועד עובדי בנק אוצר החייל, מזל בובליל, בעת אסיפת עובדים שנערכה אתמול בסינמה סיטי שליד צומת גלילות (צילום: ועד עובדים)

במהלך הבוקר התכנסו העובדים באסיפה שנערכה בסינמה סיטי שליד צומת גלילות ושמעו את יו"ר ועד עובדי בנק אוצר החייל, מזל בובליל, החשב הכללי לשעבר ומי שמלווה את העובדים והוועד, פרופ' ירון זליכה, נציג הסתדרות המעו"ף, עו"ד עדי זמיר, ואחרים.

יו"ר ועד העובדים, מזל בובליל, אמרה כי: "אנחנו גאוות יחידה, אנחנו משפחה. אנחנו בסכסוך עבודה כבר מחודש מאי משום שאנו לא מוכנים שיזיזו אותנו כמו שק תפוחי אדמה מצד לצד. לא נרים ידיים ונמשיך לפעול לסיכול המיזוג. אנחנו לא ניכנע להתנהגות הבריונית של הנהלת הבנק, יש לנו 1,000 עובדים לדאוג להם ועוד עשרות אלפי לקוחות ברחבי הארץ. נמשיך להילחם ולדרוש את הזכויות שמגיעות לנו".