סיעת חד"ש בהסתדרות המורים קראה להשתתף בהפגנה שתתקיים ביום ה' בת"א

בעקבות חוסר ההתקדמות במשא ומתן, הסתדרות המורים הודיעה כי תקיים הפגנה ביום חמישי הקרוב, בשעה 18:30, "נגד הפגיעה המתמשכת ובמחאה על עושק ימי המחלה וגזל הפנסיה" ברחבת מוזיאון תל אביב. הסתדרות המורים הזמינה הורים ואזרחים התומכים במאבקה להצטרף למחאה. סיעת חד"ש בהסתדרות המורים קראה לחבריה היהודים והערבים להשתתף במחאה שתתקיים ביום חמישי. יצוין שבאוצר שוקלים כמו במקרה של החלטת השביתה של ארגון המורים לפנות לבית הדין לעבודה על מנת להוציא צווי מניעה.

"משרד האוצר אינו מקדם את המשא ומתן בתום לב, אלא מורח את הזמן", מסרו אמש (שני) בהסתדרות המורים. "בעוד הם יושבים עם נציגי הסתדרות המורים בפגישה, פקידים אחרים עסוקים בהכנת הבקשות לצווי מניעה נגד השביתה המתוכננת ביום ראשון הקרוב בפתיחת שנת הלימודים".

מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, התייחסה לקשיים במשא ומתן ואמרה כי "לא ניתן לאף גורם להתייחס ככה לעובדי הוראה, שהם חוד החנית של עובדי המדינה. עם כל הכבוד ויש לנו הרבה כבוד לפקידי האוצר, גם הם מחויבים לפעול לפי הסכמים וחוקי המדינה. אף פקיד לא נמצא מעל החוק. אנחנו לא מפחדים להילחם על זכויות עובדי הוראה ונעשה זאת בכל דרך שנוכל. איפה ראש הממשלה, למה הוא לא דואג ששנת הלימודים תפתח?".