נמשכים העיצומים במשרד המשפטים; עובדי חברת ש.ל.ה החלו לנקוט בצעדים ארגוניים

העיצומים ביחידות האפוטרופוס הכללי, הכונס הרשמי והרשם לענייני ירושה במשרד המשפטים נמשכו גם היום (ראשון) וקבלת הקהל בלשכות ביחידות אלו ברחבי הארץ החלה רק בשעה 13:00. העובדים מוחים על סחבת במו"מ בנוגע להסכם קיבוצי חדש להסדרת תנאי העסקתם, מצד האוצר והנהלת משרד המשפטים.

2015-07-05_202300

עובדי חברת ש.ל.ה (שירותי רפואה בע"מ) של קופת חולים כללית, המפעילה את רשת מרפאות "כללית סמייל", "כללית רפואה משלימה" ו"כללית אסתטיקה", החלו היום לנקוט בצעדים ארגוניים במחאה על תנאי העסקתם ועל מבוי סתום במו"מ מול ההנהלה לחתימה על הסכם קיבוצי חדש.

כחלק מהצעדים לא נפתחו מרפאות "כללית סמייל" בקריון וברמת אביב וכן הסניפים בבאר שבע (בן יאיר, יאסקי, נווה זאב, אביסרור והנשיאים). יו"ר ועד עובדי ש.ל.ה, יוסף תומר, מסר: "אנו דורשים להעלות את השכר המינימלי אותו מקבלים רוב העובדים בחברה, שממילא מגיעים מאוכלוסיות מוחלשות, ומבקשים לקבל תוספות ותק למי שכבר מועסקים שנים בש.ל.ה. עד כה, למרות סכסוך העבודה שהכרזנו בחודש מאי, נמנעו מנקיטת צעדים ארגוניים מכיוון שלא רצינו לגרום נזק לעובדים, לארגון וללקוחות. לצערנו ההנהלה לא הותירה לנו ברירה, היא בחרה לגרור רגליים ולא מוכנה לדון איתנו על תנאי העסקה בסיסיים שמגיעים לנו".