נהגי אגד תעבורה שבתו בעקבות תקיפה גזענית נגד נהג ערבי בהתנחלות

נהגי אגד תעבורה, החברים בכוח לעובדים, שבתו אתמול (שני) בגלל תיקפה גזענית נגד נהג פלסטיני בהתנחלות תל ציון. ביום ראשון בשעות הערב התקבל דיווח במשטרה על תקיפת נהג אוטובוס בהתנחלות החרדית תל ציון שבאזור. נהג האוטובוס דיווח, כי מספר נערים שהמתינו בתחנה ביקשו שיפתח את דלת האוטובוס ובעת שפתח השליכו לעברו אבנים וברחו מהמקום.

2018-06-12_201047

הנהג נפצע באורח קל והמשיך בנסיעה לכיוון מחסום חיזמא שם דיווח לשוטרים אודות האירוע. למחרת הגיש תלונה בתחנת במשטרה. כאמור, ועד הנהגים באגד תעבורה החליט על השביתה של התחבורה בתל ציון הבוקר בין השעות 5:30 ל 7:00 בבוקר. נהג האוטובוס שהותקף אמר אתמול בריאיון שהעניק לתכנית 'הבוקר הזה' בכאן רשת ב', כי לא מדובר באירוע חד פעמי.

"הנערים חיכו לי בתחנה ואז זרקו בקבוקים ואבנים וקראו קריאות גזעניות. כל שבוע-שבועיים קורה דבר כזה", סיפר הנהג פאדי. "המשטרה לא מצליחה לתפוס את זורקי האבנים, היא מגיעה אחרי כ-40 דקות ולא מצליחה לעשות משהו. 90% מהנהגים באזור הזה הם ערבים והנערים פוגעים רק בהם". תום פרמוביץ, ראש איגוד התחבורה בכוח לעובדים, מסר: "אנו שבים ועדים לאלימות חסרת רסן כלפי נהגי האוטובוסים. דיבורים בלבד לא יועילו, דמם של הנהגים הפקר וכל איום על חיי הנהגים מסכן גם את חיי הנוסעים".