נדחתה ישיבת המו"מ של נציגי כחול לבן והמשותפת; מפגש בת"א עם חברי כנסת של חד"ש

נדחתה ישיבת המו"מ של נציגי כחול לבן והרשימה המשותפת והיא תתקיים מחר. הישיבה אמורה הייתה להתקיים היום (שלישי) בשעות הצהריים. אמש התכנסה סיעת הרשימה המשותפת בכפר קאסם והחליטה להיענות בחיוב לפתיחה במגעים. בפגישה צפויים להשתתף מטעם הרשימה המשותפת ארבעה חברי כנסת: יו"ר הסיעה אחמד טיבי (תע"ל), עאידה תומאסלימאן (חד"ש), מנסור עבאס (רע"ם) ומטאנס שחאדה (בל"ד). נציגי כחול לבן יהיו חברי הכנסת עופר שלח ואבי ניסנקורון.

הערב נמסר שנשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין יקבל לידיו בטקס רשמי בבית הנשיא, מחר בשעות הבוקר את תוצאות הבחירות הרשמיות לכנסת ה-23 מידי יו"ר ועדת הבחירות, השופט ניל הנדל. לאחר הגשת התוצאות יישאו דברים נשיא המדינה ויו"ר ועדת הבחירות המרכזית.

מחר בערב יתקיים גם מפגש פתוח עם שני חברי חד"ש בסיעת המשותפת: ח"כ עאידה תומאסלימאן וח"כ עופר כסיף. מחד"ש תלאביב נמסר: "בשבוע שעבר השגנו הישג היסטורי של 15 מנדטים, והצלחנו לשלול מהימין הקיצוני את האפשרות להקים ממשלה. כ-20 אלף יהודים הצביעו לרשימה המשותפת, שהעבירה מסר ברור של שותפות ערביתיהודית, של שוויון ושל תקווה. אבל הפוליטיקה לא מתחילה ולא נגמרת במערכת הבחירות. זה הזמן להצטרף לפעילות בחד״ש, ולשמוע על כל המאבקים שמתנהלים בין בחירות לבחירות". המפגש עם חברי הכנסת תומאסלימאן וכסיף יתקיים בשעה 20:00 בגדה השמאלית, אחד העם 70, תלאביב.

האירוע בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/207354890671037/