נבחרות ציבורי המייצגות ציבורים מדוכאים: ח"כ תומא-סלימאן נפגשה עם חברת הקונגרס עומאר

ח"כ עאידה תומאסלימאן (חד"ש הרשימה המשותפת) נפגשה אתמול (רביעי) עם חברת הקונגרס האמריקאי מהמפלגה הדמוקרטית אילהאן עומאר בלשכתה שבבעת הקפיטול בוושינגטון. על כך מסר הבוקר העיתון "אל אתיחאד". ח"כ תומאסלימאן מסרה "הייתי אמורה להיפגש בקיץ האחרון כאשר עומאר ועמיתתה רשידה טליב תכננו להגיע לביקור בישראל ובשטחים הפלסטינים הכבושים – וישראל דחתה את בקשתן להיכנס למדינה".

ח"כ עאידה תומאסלימאן עם חברת הקונגרס אילהאן עומאר, אתמול, בלשכתה שבבעת הקפיטול בוושינגטון (צילום: אל אתיחאד)

"שוחחתי עם אילהאן על חווייתנו כנשים נבחרות ציבור המייצגות קהילות מדוכאות, על הצורך לשמור על קול נשי שפוי וחזק שמתנגד לסקסיזם וגזענות של טראמפ ונתניהו, על יחסי החוץ של ארה"ב והעליה האדירה בתמיכה במאבק הפלסטיני נגד הכיבוש בקרב צעירים אמריקאים", מסרה תומאסלימאן. ה"פגישה מילאה אותי אנרגיות כדי להמשיך את המאבק ולהשיג ניצחון של כל קהילות המיעוט המדוכאים בעולם ממפלגות ימין שקשורות אחת בשנייה בהרבה מדינות. כמו כן, סיכמנו להיפגש שוב בירושלים כאשר המכשולים בדמות ממשלות הימין הקיצוני יאפשרו זאת", הוסיפה.

חברות הקונגרס עומאר וטליב, שכניסתן לישראל ולשטחים הכבושים נאסרה בחודש אוגוסט האחרון, מסרו עם שובתם לארה"ב: "אנחנו לא יכולים לתת לטראמפ ולנתניהו להצליח להסתיר מאיתנו את המציאות האכזרית של הכיבוש", אמרה עומאר, "הכיבוש הוא אמיתי ומניע מחברי הקונגרס לראות אותו לא גורמת לו להיעלם. עלינו לפעול כדי לסיים אותו ביחד".