מתנגדי האסדה על החוף שבו והקימו מאהל מחאה; עצרת בשישי בתל-אביב

"חוזרנו למאהל ובגדול", כך מסרו פעילי שומרי הבית המתנגדים להקמת האסדה על החופים. "בהמשך לניצחון שלנו בבית המשפט, הקמנו מחדש את מאהל המחאה במיקומו המקורי. בעשרת הימים הקרובים המאהל ימשיך להיות הבית שלנו, מקום בו אנו מסבירים לציבור האורחים והתומכים על המאבק, ונקודת מפגש לפעילים שלנו מכל קצוות הארץ. במתכונתו החדשה המאהל יפעל בעיקר בשעות אחר הצהריים והערב והפעילות בו תתמקד בהסברה ובתכני המאבק". אמש כבר נערכה במקום קבלת שבת חגיגית.

ביום שישי בשבוע שעבר, עשרות שוטרים פשטו בשעות הבוקר על מאהל המחאה של ארגון שומרי הבית שבקרבת זיכרון יעקב. השוטרים פינו את הפעילים במקום, העמיסו את האוהלים והציוד שלהם על משאיות וסילקו אותם מהשטח ואף עצרו את אחד המפגינים. הפעילים בארגון מסרו כי מדובר בפגיעה בזכותם הלגיטימית למחות ובמחטף של המשטרה, ואחת מהם אף כינתה את פעולות המשטרה "יום שחור לדמוקרטיה הישראלית". לאחר מכן הם פנו לבית המשפט אשר התיר להקים את המאהל באותו מקום.

2018-07-21_163349

הפעילים למען הרחקת האסדה מחוף הים מסרו עוד "אין לשכוח אסדת תמר מול חופי אשקלון היא המפעל המזהם במדינה, ופולטת חומרים מזהמים ומסרטנים יותר מכל המפעלים בארץ גם יחד". כמו כן, הם קרא להשתתף בעצרת מחאה שתתקיים ביום שישי הקרוב, 27 בילי, בשעה 15:00, בכיכר הבימה בתלאביב תחת הכותרת "תל אביב מתעוררת ואומרת לא לזיהום החופים! לא להרעלת הים!".

העצרת ביום שישי הקרוב בפייסבוק:
https://he-il.facebook.com/events/271579346732077

למידע נוסף על המאבק להרחקת האסדה מחוף הים:
https://www.facebook.com/homelandguards