מתכננים להפגין: ועד עובדי בזק הודיע להנהלת החברה כי הוא פותח בעיצומים

ועד עובדי חברת התקשורת המופרטת בזק הודיע אתמול (חמישי) להנהלת החברה כי הוא פותח בעיצומים לאור הסחבת המתמשכת במשא ומתן בנוגע לכניסת בעלי השליטה החדשים – קרן סרצ'לייט ודוד פורר. החל מהיום, יעצרו העובדים את תהליך הכנת הדו"חות הכספיים השנתיים, כמו גם את הכנת התשקיף; הנפקת החשבוניות ללקוחות תיעצר; פיתוח פרויקט הסיבים האופטיים יושהה; ובימי שישי לא יישארו טכנאים תורנים לתיקונים והתקנות.

עובדי בזק (צילום: ועד עובדים)

עד עובדי בזק הכריז על סכסוך עבודה מאז שפורסם על הבעלות החדשה של חברת התקשורת. הוועד דורש כי זכויות העובדים הקיימות יישמרו, כי ההסכמים הקיימיםשמסתיימים בסוף 2021 – יוארכו, וכי ישתפו את העובדים בפירות החברה, באמצעות אופציות או בונוסים. בבזק כ-5,000 עובדים מאוגדים בהסתדרות.

"אנחנו מרגישים מרומים", אמר ל"כלכליסט" יו"ר ועד העובדים שלמה כפיר. "מושכים אותנו חודשים. מכרו לנו אשליה שהמשא ומתן מתקדם כדי שהכניסה של הבעלים תהיה חלקה ומאז אין התקדמות. למרות שהבעלים החדשים כבר נכנסו והדירקטוריון התכנס מספר פעמים, טרם נחתם הסכם שמבטיח את זכויות העובדים. בימים האחרונים הודענו להנהלה על העיצומים ואם נידרש אז בהמשך גם נמנע את כינוס הדירקטוריון ונצא להפגנות", הוסיף.