מקימים ארגון שחקני כדורגל חדש במסגרת ההסתדרות

שחקני הכדורגל החליטו ליטול יוזמה ולהקים ארגון השחקנים חדש במסגרת ההסתדרות. כך מסר בסוף השבוע אתר חדשות הספורט One. מי שנטל את היוזמה הזו הם השחקנים הוותיקים מיכאל זנדברג שמשחק ברמת השרון, אוהד כהן (הפועל כפ"ס) ודן רומן (הפועל ר"ג), שמובילים את המהלך הדרמטי הזה יחד עם ההסתדרות.

 2013-12-28_163117

בימים האחרונים בשיתוף נציגים בקבוצות החלו השחקנים להחתים שחקנים מכל קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית, כאשר המטרה עד תחילת השבוע הקרוב להחתים שחקנים מכל הקבוצות בשתי הליגות הבכירות, ליגת העל והלאומית. נודע כי הוחתמו שחקנים בלא מעט קבוצות, כאשר עד מחר (יום ראשון) אמורים עוד שחקנים מקבוצות נוספות לחתום. השחקנים הגיעו להסכם עם ההסתדרות לגבי המהלך כאשר יהיו כפופים למרותה. שחקני הכדורגל יהיו תחת קורת הגג של ההסתדרות כמו שחקני הכדורסל כאשר בראש הארגון עומד ניר אלון. פירוש המהלך, שזהו סוף לארגון שחקני הכדורגל כאשר כיום מוביל אותו המנכ"ל אריה אלטר. כהן ורומן סיפרו לכתב אתר הספורט על התגבשות המהלך: "כשיזמנו את מהלך ההצטרפות להסתדרות לא תיארנו לעצמינו עד כמה ההיענות בשטח תהיה גדולה. רבים מהשחקנים כבר חתמו על טפסי ההצטרפות להסתדרות ועוד רבים מצטרפים ממש בימים אלה".

לדבריהם "היוזמה התגבשה מתוך הכרה שרק בתוך ארגון גדול, ותיק ומנוסה כמו ההסתדרות, שברשותו המשאבים, הכלים המקצועיים והכי חשוב מאות אלפי עובדים מאורגנים בכל המשק, נוכל לדאוג לתנאי העסקתנו בצורה הטובה ביותר". ועוד הם מסרו "ספורטאים רבים כבר התאגדו בהסתדרות והגיעו להישגים משמעותיים. ראו את שחקני הכדורסל שחוללו מהפכה במעמדו של הכדורסלן הישראלי בעזרת ההסתדרות. סדר העדיפות של הארגון היה שונה ממה שאנחנו חושבים שצריך להיות. הארגון צריך להיות עם שיניים ולתפקד כאיגוד מקצועי ולא להתמקד ברוב פעילותו בנושאי רווחה ותרבות".