מפלגת מען פורשת מהבחירות לכנסת ה-24 ותתמוך ברשימה המשותפת

יו"ר מען, מוחמד דראוושה, הודיע אמש  (שלישי) על פרישה של מפלגתו מהמרוץ לכנסת ה-24. בהודעה נאמר כי המפלגה תתמוך ברשימה המשותפת בבחירות הקרובות. כך נמסר במסיבת עיתונאים משותפת עם בכירי הרשימה המשותפת. דראוושה, אמר כי ההחלטה התקבלה במטרה לממש את העקרונות הפוליטיים של מען וכדי לשמור על אחדות שורות בציבור הערבי. "לא היינו מעוניינים להמר על קולותיהם של התומכים במען – ועל כן הוחלט על צעד זה. הפרישה מהמרוץ אינה נסיגה. היא ההחלטה האחראית בבחירות אלה", אמר.

ההודעה, אמש, על תמיכת מען ברשימה המשותפת, ראשון משמאל: מנסור דהאמשה; חמישי משאל: מוחמד דראוושה ולצידו: יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה (צילום: אל-אתיחאד)

 

נציג הרשימה המשותפת במו״מ, מזכיר חד"ש מנסור דהאמשה, בירך את דראוושה ואת מועמדי מען על הצעד. "המשותפת היא הכוח הגדול והרחב ביותר בציבור הערבי, וגם הקול היחיד של הכוחות הדמוקרטיים היהודיים. אחדות הפעולה היא חשובה ביותר בעת זו ולכן המהלך האחראי של מען ראוי לכל שבח. הרשימה המשותפת, על שלושת מרכיביה בבחירות לכנסת ה-24, ובתמיכת רשימת מען, תמשיך להיאבק למען סיום הכיבוש והקמת מדינה פלסטינית, עבור דמוקרטיה אמיתית, ולמען שוויון מלא לאוכלוסייה הערבית ולכלל האזרחים", הדגיש.