מכללת ספיר התנצלה על התנהגותו הבריונית של ח"כ חזן כלפי ד"ר כסיף

הנהלת מכללת ספיר התנצלה אמש (חמישי) בפני תלמידיה ועובדיה על התנהגותו הבריונית של ח"כ אורן חזן מהליכוד בפאנל פוליטי שארגנה אגודת הסטודנטים. לדברי המכללה, "כל משתתפי הפאנל התנהגו למופת, למעט ח"כ אורן חזן, שצעק למיקרופון, לא נתן לאחרים להשמיע את עמדתם ואחרי הפאנל נהג בבריונות. אנשי הביטחון פעלו להשקיט את הרוחות, אך לא תמיד הצליחו בדבר". עוד הוסיפו כי "צר לנו על כך שחברי הפאנל והסטודנטים שלנו נאלצו לחוות בריונות זו".

יצוין שבעקבות התנהגות ביריונית זו, הגיש ד"ר עופר כסיף, מועמד חד"שתע"ל לכנסת ומרצה במכללת ספיר, תלונה במשטרה נגד חזן העומד בראש תנועה ימניתקיצונית בשם "צומת"" בגין איומים והטרדה מאיימת. התלונה הוגשה בעקבות התנפלות מילולית מצד חזן על כסיף בעת הדיון בספיר ואחריו. פרקליטו של ד"ר כסיף מסר ש"חזן איים על כסיף וצעק עליו כי ימשיך לרדוף אותו כל הזמן ויגיע לביתו".

2019-03-29_165041

ח"כ חזן במליאת הכנסת (צילום מסך: ערוף הכנסת)

אין זו הפעם הראשונה שחזן תוקף מעומדים מהשמאל. לפני שבועיים הוא גם לביטול מפגש עם יו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג. לאחר שהפריע לה במשך רבע שעה עד שזנדברג נאלצה לעזוב את האולם. הוא גם התפרץ בשבוע שעבר בעת דבריו של מועמד אחר של מרצ לבחירות, מזכ"ל שלום עכשיו לשעבר, יריב אופנהיימר, בעת אירוע שנערך במכללת למינהל. אופנהיימר מסר ש"אדם כמו חזן שהוא פרובקטור, לא ראוי להיות בכנסת. אני לעולם לא אכנס לכנס ואפוצץ אותו כמו שאורן עשה אצלנו וזאת הסיבה שאורן חזן לא יהיה בכנסת הבאה. הציבור לא מעוניין בפוליטיקה של סתימת פיות ובריונות". "אני קורא לכם לבחור באורן חזן כי כל קול שהולך לאורן חזן, הוא קול שלא הולך לנתניהו", הוסיף בציניות.