מטה הבחירות של הרשימה המשותפת החל לפעול בתל-אביב

מטה הבחירות של הרשימה המשותפת החל לפעול בתלאביב. במטה, הפונה בייחוד לדוברי השפה העברית, פעילים ומתנדבים רבים שלקחו חלק בשתי מערכות הבחירות שנערכו בשנה האחרונה. בין היתר, המטה החל לארגון חוגי בית ומפגשים ברחבי הארץ.

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה (חד"ש) ביום פיזור הכנסת. 15 חברי כנסת היא המטרה של המשותפת בבחירות הקרובות (צילום: אל אתיחאד)

יצוין שמועצת חד"ש החליטה לאחרונה כי רשימת המועמדים לבחירות לכנסת ה-23 תהיה זהה לרשימה שנבחרה לקראת הבחירות הקודמות. במקומות הראשונים חברי הכנסת איימן עודה, עאידה תומאסלימאן, עופר כסיף, יוסף ג'בארין, ג'אבר עסאקלה וח"כ לשעבר יוסף עטאונה. עוד אישרה המועצה שנערכה בשפרעם, בהשתתפות מאות צירים ערבים ויהודים מרחבי הארץ, להמשיך ולפעול בכנסת במסגרת הרשימה המשותפת.

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה (חד"ש), אמר לאחר החלטת מועצת החזית: "אני מבטיח שגם במערכת הבחירות השלישית אמשיך להוביל, יחד עם שאר חברי הסיעה, את העלייה בכוחנו כדי לממש את הערכים שמחברים את כולנו: שותפות ערביתיהודית שתביא שלום, שוויון, דמוקרטיה וצדק חברתי לכולם". בתום הישיבה נמסרה הודעה משותפת מטעם מק"י וחד"ש בה נאמר: "מול גלים מסוכנים של גזענות והסתה, אנחנו ננהר לקלפיות ונפיל את נתניהו ושלטונו". מק"י וחד"ש רואות בבחירות הקרובות הזדמנות לחיזוק הרשימה המשותפת באמצעות העלאת שיעור ההצבעה בקרב הציבור הערבי ומשיכת קהלים חדשים ברחוב היהודי. זו העת להטיל את מלוא משקלם של הציבור הערבי והכוחות הדמוקרטים היהודיים במערכה הפוליטית להפלת נתניהו, ולמנוע הוצאתן לפועל של תוכניות הסיפוח והגזענות של הימין הפשיסטי – דבר המצריך שמירה על הרשימה המשותפת ועל קו פוליטי אמיץ ואחראי".

מטה הבחירות התחיל לאסוף בקשות לאירוח חוגי בית ברחבי הארץ. כאן ניתן לפנות כדי לקיים חוג בית או אירוע ציבורי של הרשימה המשותפת.

עוד על חד"ש והבחירות הקרובות, בעמוד 4 של גיליון "זו הדרך" האחרון:

http://maki.org.il/he/wp-content/uploads/2020/01/G01_2020.pdf