מחריף מאבקו של ועד העובדים בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק

החרפה במאבק ועד העובדים של בית החולים מעייני הישועה בבני ברק. השבוע נמסרה על ידי ההסתדרות התראה על סכסוך עבודה, לקראת שביתה אפשרית. כך מוסר האתר "כיכר השבת". ההסתדרות שיגרה מכתב התראה למנכ"ל בית החולים שלמה רוטשילד. בו נכתב בין היתר: "כוונתנו להכריז על סכסוך עבודה כללי בבית החולים מעייני הישועה שבניהולך".

2018-09-20_194449

הנימוקים להכרזת הסכסוך הם: "מבוי הסתום אליו הגענו במשא ומתן לכריתת הסכם קיבוצי לכל עובדי בית החולים. המו"מ מתנהל כשנה ללא תוצאות, וללא סיכוי לתוצאות מתקבלות על הדעת בהשוואה לתנאי העובדים בבתי חולים אחרים בחלק הארגוני ובחלק הכלכלי. אנו תקוה כי הנהלת בית החולים תשנה עמדתה, ותקיים עמנו מו"מ, זאת מיד בתום חג הסוכות. אחרת, ניאלץ לפעול על פי חובתנו לזכויות העובדים, ולהכריז על סכסוך עבודה".

בהודעה שקיבלו עובדי המרכז הרפואי מטעם 'ועד העובדים', נכתב: "אנו שמחים להודיעכם על התקדמות במאבק העיקש שאנו מנהלים יותר משנה על זכויות העובדים. בהוראת אבי ניסנקורן יו"ר ההסתדרות, נשלח היום מכתב התראה אל מנכ"ל בית החולים טרם נקיטת הליכים להכרזת סכסוך עבודה".

"אנו סמוכים ובטוחים, כי הצעדים שננקוט יהיו לשם שמים שהרי כל המציל נפש אחת מישראל, כאילו הציל עולם ומלואו. אנו כאן כדי להציל נפשות מתוך התרחבות הלב", נמסר.

"במהלך הנוכחי אנו מקווים כי הנהלת בית החולים תשב למשא ומתן בנפש חפצה, ללא משוא פנים ובתום לב, לקידום המטרה של כולנו הסכם קיבוצי. היה והנהלת בית החולים תבחר שלא לגשת למשא ומתן בתום לב וללא משוא פנים כנדרש ממנה, אנו נפעל יחד עם ההסתדרות להכרזה על סכסוך עבודה. בחלוף 15 ימים מאז ההודעה על סכסוך העבודה, נוכל על פי חוק להפעיל צעדים ארגוניים עד כדי הגעה לשביתה".