מחאת הדגלים השחורים נגד נתניהו מגיעה הערב למרכז הכרמל בחיפה

הערב (חמישי) צפויה בחיפה הפגנה של מאות מתומכי הדגלים השחורים הדורשים את התפטרותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו המואשם בפלילים. ההפגנה תצא בשעה 19:00 מגן האם ותצעד לרחבת האודיטוריום שבקרבת מקום.

"חיפה מרימה את הכפפה ומזמינה את כל הצפון להצטרף. הצמתים והכיכרות ברחבי הארץ סוערות וזה הזמן שלנו לצאת מהבית ולהילחם על החיים שלנו במדינה הזאת ועל עתיד ילדינו", מסרו המארגנים והבהירו "נפגין נגד ניהול כושל של ממשלה ש-ל-מ-ה בכל תקופת הקורונה, ללא תוכנית וללא דאגה אמיתית לנו האזרחים, עצמאיים, שכירים, נכים, ילדים, הפקירו את כולנו בלי לחשוב פעמיים, נגד השימוש הציני בקמפיין המגיפה כדי למוטט כלכלית מדינה שלמה ולהגיע למצב של מעל למיליון מובטלים תחת הסיסמא 'הון שלטון עולם תחתון'".

עוד נמסר "נפגין על הזכות לחיות בכבוד ובשוויון במדינה ולדרוש את מה שמגיע לנו ממי שחושב שהוא יכול לקחת את זכויות שלנו. אז בואו בחמישי להשמיע את קולכם כי רק יחד נעשה את השינוי".

מחר (שישי) ובמוצ"ש יימשכו מחאות האלפים ליד מעון ראש הממשלה בירושלים בדרישה להתפטרות נתניהו המואשם. מחר תתקיים "קבלת שבת מחאתית", כדי מדי שבוע, ליד מעון ראש הממשלה בשעה 16:00 ובמוצ"ש, בשעה 20:30 הפגנה נוספת. עוד צפויה במוצ"ש משמרות הדגלים השחורים ברחבי הארץ, שהוקדמה לשעה 18:00 ופעיליה נקראו להגיע להפגנה מול מעון ראש הממשלה. יצוין שחד"ש מארגנת הסעות במוצ"ש מתל-אביב למחאה בירושלים.

 

הרשמה להסעות במוצ"ש לירושלים:

https://www.facebook.com/events/905022029982979/

 

ההפגנה בחיפה, הערב, בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/734867693963213