מחאה כלל-ארצית של קבוצות כדורגל וכדורסל להחזרת הספורט; מחלקות הנוער יפגינו ביום א'

קבוצות כדורגל וכדורסל מתארגנות להפגנה ארצית להחזרת הספורט. יותר מ-50 מועדונים כבר הודיעו שיצטרפו למחאה, במסגרתה יפגינו ספורטאים וספורטאיות נגד החלטת משרד הבריאות שלא לאפשר שגרת אימונים קבוצתיים בזמן הקורונה.

עם הקבוצות שכבר הודיעו על הצטרפותן נמנות מכבי פתח תקוה והפועל כפר סבא מליגת העל, הפועל עכו מהליגה הלאומית, ועוד שלל קבוצות מהליגות הנמוכות. מארגני המחאה מסרו לערוץ הספורט ש"כל מועדון ידאג בתחומו למוקדי מחאה שיתנו מענה הולם לשמירה על הנחיות הריחוק החברתי" והוסיפו ש"המחאה היא ללא השתייכות פוליטית וללא שום גוון פוליטי".

כמו כן, ביום ראשון הקרוב בשעה 18:30 למען החזרת הפעילות במחלקות הנוער. ההפגנות מתוכננת לפי ההנחיות, ללא התקהלויות בטווח של אלף מטר מהבית. המטרה לייצר שרשרשת של כל המועדוני כדורגל מדן ועד אילת, "כדי שיזכרו שספורט זה חיוני ולא רק ברמה המקצוענית אלא גם ברמת מחלקות הילדים והנוער". עד כה נענו ליוזמה מועדוני הכדורגל הבאים: הכח עמידר ר"ג, מכבי פ"ת, מכבי כפ"ס, בית"ר ר"ג, מכבי יפו, מ.ס רמלה, מ.ס קריית ים; בני יהוד, הפועל ברנר – עקרון, הפועל מצליח, עירוני צפת, הפועל מרמורק, מכבי רחובות, הפועל כפ"ס, מ.ס חבל מודיעין, עירוני באר יעקב ועירוני קריית גת.