מחאה הערב בשד' רוטשילד בת"א; שמונה מפגינים שדרשו את התפטרות נתניהו נעצרו בי-ם

מאות מפגינים הגיעו אתמול (שישי) למחות נגד שחיתות שלטונית ולדרוש את התפטרות בנימין נתניהו מול מעון ראש הממשלה בירושלים. מארגני מחאת הדגלים השחורים מסרו כי שמונה מהם נעצרו ביניהם אחד ממובילי המחאה ובכיר לשעבר בחיל האוויר, תא"ל במיל' אמיר השכל. המפגינים הניפו שלטים שקראו לחקירה של פרשת הצוללות ואחרים שעליהם נכתב "אין מנדט לשחיתות".

השכל, ראש להק כוח האדם לשעבר, פיקד במהלך שירותו הצבאי על כמה הטייסות, וכן על בסיסי חיל האוויר לוד ושדה דב. החל משנת 2016, הוא נוהג להגיע להפגנות שקוראת להתפטרותו של נתניהו. יצוין שזה השבוע השני שבו מתקיימת המחאה ביום שישי מול מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור "בעד הדמוקרטיה ונגד הנאשם בפלילים".

הערב, מוצ"ש, יתקיימו מחאות מהגליל העליון ועד הנגב. הפעילים קוראים גם להתאסף בשעה 20:00 בשדרות רוטשילד, מול תיאטרון הבימה, כדי לקיים הפגנה המונית נוספת בתלאביב. לדבריהם ההפגנה תיערך "אחרי שהשלטון החליט לזנוח את הציבור ובעיותיו הכלכליות, לטובת בזבזנות על ג'ובים מיותרים ונהנתנות אישית, תוך דאגה אך ורק למשפחות ההון והמונופולים; רגע אחרי שחוקי הדיקטטורה עברו בקריאה ראשונה, ורגע לפני שיעברו בקריאה שניה ושלישית וישנו סופית את שיטת המשטר במדינה".

סרטון מפגינים אתמול ברחוב בלפור בירושלים:

https://www.facebook.com/adri.itz/videos/10160005051808574

ההפגנה הערב בתלאביב בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/2717647501790825/