מורים יפגינו בקריית הממשלה בתל-אביב למען תוספות שכר וצמצום פערים

מורים יפגינו מחר, יום שלישי 2 באוקטובר, בשעה 10:00 בקריית הממשלה בתלאביב (דרך בגין פינת נמיר) למען תוספות שכר וצמצום פערים. עובדי ההוראה, הפעילים בהתארגנות "יציגים" יפגינו בקריאה "בנט תְּ'צַמְצֵם".

"יציגים" הינה התארגנות השואפת לבטל את רפורמות "אופק חדש" של הסתדרות המורים ו"עוז לתמורה" של ארגון המורים ולקדם "יוזמה של רפורמה אחת חדשה להצלת מערכת החינוך הישראלית. ההפגנה תתקיים בסימן שוויון זכויות ותנאי העסקה לעובדי ההוראה בישראל".

יצוין שלראשונה השבוע משרד החינוך ישלם שכר התחלתי של 6,068 שקל ברוטו לעובד הוראה מתחיל במסגרת התכנית "אופק חדש" (גן/יסודי/חטיבה), מחנך כיתה, בעל תואר ראשון ותעודת הוראה למשרה מלאה. זהו שכר נמוך ב-2,000 שקל לחודש מהשכר המשולם לעובד הוראה מתחיל למורים בתיכוניים במסגרת "עוז לתמורה".

2018-10-01_163048

"בזמן שהאגודות העות'מאניות ארגון המורים והסתדרות המורים יצרו את המצב בו קיימים עובדי הוראה סוג ב' אנחנו ב'יציגים' לא מוכנים להשלים עם הפגיעה וקוראים לשר החינוך נפתלי בנט להתערב במשבר ולצַמְצֵם את הפערים להשוות את שכר הבסיס של עובדי ההוראה בישראל", מסרו המארגנים.

עוד הם קראו: "עובדי ועובדות הוראה, תביאו הורים, אחים ואחיות, דודים ודודות, חברית וחברות, קרובי משפחה, חברים לעבודה, מכרים ומכרות, ידידים וידידות הגיע הזמן לעמוד על שלנו ולדרוש את ביטול הרפורמות והשוואת תנאי העסקה של עובדי ההוראה בישראל. אנו בעיצומה של מהפכה, מהפכת דעת קהל, מהפכה בחינוך והקולות שלנו נשמעים! אנחנו נחושים יותר מתמיד לשנות ולעצור את העוולות שארגון המורים והסתדרות המורים גרמו לעובדי ההוראה, לתלמידים ולהורים במהלך עשרות השנים האחרונות".

האירוע בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/310457042865863