מוצ"ש בתל-אביב: הפגנה יהודית-ערבית נגד הריסת בתים וההסתה הגזענית

ממשלת הימין של נתניהו, ליברמן, בנט, וארדן החליטה להציב את הציבור הערבי על הכוונת. נתניהו היה צריך להסיח את דעתו של הציבור מהשמפניה והסיגרים שקיבל מבעלי הון, ומהעסקאות המלוכלכות שלו עם נוני מוזס, שחשפו את מה שמתחבא מאחורי 'הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון'. ומה קל יותר מלעורר הסתה גזענית כלפי הערבים? אז הוא הכריז בשבועות האחרונים מלחמה על הבתים של הציבור הערבי – כדי לפייס את מתנחלי עמונה מצד אחד, ולעורר מתח ושנאה בין יהודים וערבים מצד שני. כך החקירות נדחקות לשולי החדשות.

2017-02-03_155534

הממשלה הזו חיה על גזענות, כי אין לה משהו אחר להציע לישראלים. בניצוחו של ארדן, ובגיבויו של נתניהו וממשלתו, הופצו שקרים על ההרוג יעקוב מוסא אבו אלקיעאן, שקשרו אותו לדאעש וכינו אותו 'מחבל'. עתה ידוע כי האשמים במותו של אבו אלקיעאן, ובמותו של השוטר ארז עמדי לוי, הם השוטרים, שהסתערו על האנשים שבתיהם עמדו בפני הריסה בנשק שלוף. ארדן ושוטריו גם הפיצו שקרים על פציעתו של יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, שנורה בראשו וגבו בכדורי ספוג, אבל לטענת המשטרה נפגע מאבנים של מפגינים.

הפינוי האלים והקטלני באום אלחיראן הוא המשך לרשימה ארוכה של פעולות הממשלה הנוכחית נגד אזרחיה: הריסות הבתים בקלנסווה, מסע ההסתה השקרי כלפי הציבור הערבי סביב גל השריפות בנובמבר, נאום ההסתה של נתניהו אחרי הירי בדיזינגוף, וקריאתו בבחירות לעצירת הערבים שנוהרים לקלפיות.

השקרים הם השיטה של הממשלה הגזענית להסית את הציבור היהודי נגד הציבור הערבי, ולהסתיר את העובדה שהממשלה הזו לא מובילה אותנו לשום מקום. זוהי ממשלה של כיבוש, עוני, ואלימות מתמשכת. ממשלה שנלחמת באזרחיה. מול ההסתה הזו אנחנו מוכרחים לשלב כוחות, יהודים וערבים, ולדרוש סוף להריסות הבתים. לדרוש ממשלה שרואה באזרחים הערבים שותפים שווים במדינה, ולא אויבים. לדרוש ממשלה שעובדת עבור האזרחים כולם, יהודים וערבים, כשווים. מחר בערב (מוצ"ש 4 בפברואר) תתקיים הפגנה בתל אביב, יהודים וערבים, נגד ממשלת הימים ולמען חברה שוויונית. נפגשים הביכר מגן דוד (מלך ג'ורג' פינת אלנבי), בשעה 19:30. 

לאירוע בפייסבוק

להרשמה להסעות מכל הארץ