מועצת חד"ש מתכנסת כדי לבחור את מועמדיה לקראת הבחירות לכנסת ה-24

מועצת חד"ש תתכנס מחר (שבת) כדי לבחור את מועמדיה לקראת הבחירות לכנסת ה-24 שייערכו ב-23 במארס הקרוב. זאת, בעת שעתידה של הרשימה המשותפת לוט בערפל וראשי חד"ש מנסים לשמור על השותפות הפרלמנטרית שהבינה סיעה ובה 15 חברי כנסת. גם מועצת המפלגה הקומוניסטית הישראלית (מק"י) תתכנס מחר כדי לדון על ההיערכות לקראת הבחירות הקרובות.

יצוין שיו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה (חד"ש) התייחס היום למצבה בריאיון ששודר ברדיו מכאן: "אנחנו לא בסופרמרקט שכל אחד הולך למטרות שונות. התנועה האסלאמית לא כיבדה את החלטת הרוב בהצבעה נגד הממשלה. אנחנו מעוניינים לשמור על המשותפת אבל בתנאי שיכבדו את המצע הפוליטי המשותף על כל המרכיביה".

המועמדים לכנסת שנבחרו במועצת חד"ש שהתכנסה ב-28 בדצמבר 2019: ג'באר עסאקלה, עאידה תומאסלימאן, איימן עודה, עופר כסיף, יוסף ג'בארין ויוסף עטאונה (צילום: זו הדרך)

מחד"ש נמסר שבשל מגבלות הקורונה, לראשונה השנה יתקיימו המועצות באופן מקוון באמצעות הזום. מועצת מק"י תחל בשעה 10:30, ומועצת חד"ש תתקיים לאחריה משעה 16:00 ואילך. על מנת לשמור על הפתיחות הפוליטית של האירועים, המועצות ישודרו לציבור הרחב בשידור חי דרך הפייסבוק. הקישור להשתתפות במועצות באמצעות הזום ישלח לצירים באופן פרטי.