מגייסים כספים להפעלת קו חם לנשים בחברה הערבית-בדואית הסובלת מאלימות

כל אישה שלישית בחברה הערביתבדואית סובלת מאלימות: אלימות פיזית, אלימות מינית, אלימות כלכלית ואלימות נפשית. המרכז היחיד שטיפל באלימות בתוך המשפחה הבדואית נסגר, ומאז לא ניתן מענה מתאים לאותן נשים. לפני ארבע שנים הוקם בארגון מען הקו החם לנפגעות אלימות, ומאז היקף הפניות רק הולך וגדלעתה, ארגון הנשים מען הפועל בקרב הנשים הבדואיות מבקש לגייס תרומות כדי להכשיר 15 מתנדבות נוספות, ולהרחיב את היקף שעות הפעילות של "אמאן קו חם לנפגעות אלימות בחברה הבדואית" לאורך כל השבוע.

2017-03-27_193407

" עזרו לנו להכשיר מתנדבות נוספות ולהרחיב את היקף הפעילות, כדי שכל אישה בדואית הסובלת מאלימות תדע שיש לה אוזן קשבת ויד מסייעת, שתוציא אותה ממעגל האלימות והאיומים על חיה", נמסר ממען.

פעילות הקו החם מסרו עוד "התחלנו את הפעילות עם שש מתנדבות, וכיום מפעילות את הקו החם קרוב לשלושים נשים, העוברות הכשרה ומקבלות ליווי מקצועי. הנשים שפונות אלינו לסיוע מתמודדות עם אלימות פיזית, אלימות מינית ואיומים קיומיים יומיומיים. רבות מהן מתמודדות עם איומים שייקחו מהן את ילדיהן, שיגורשו מביתן ויוותרו ללא קורת גג ואמצעי מחיה. אותן נשים חיות בפחד ובתחושה שאין מי שיסייע ושיקשיב להן."

הארגון הפמיניסטי מען הפועל בקרב נשים ערביותבדואיות להעלאת מודעות לזכיותיהן של הנשים, סיוע במיצוי זכויות ועזרה בהתמודדות עם האלימות המופעלות כלפיהן.

סרטון על פעילות המוקד: https://www.youtube.com/watch?v=B2Gv_erMTHQ

לתרומות: https://www.giveback.co.il/project.aspx?id=466