מאות ישראלים ופלסטינית הפגינו נגד הריסת בתים; ויקי קנפו בדרכה לי-ם

כמדי חודש צעדו אתמול (שישי) מאות ישראלים ופלסטינים, ערביות ויהודיות נגד הכיבוש. בצעדת החופש המשותפת הקרובה, "צעדנו כדי לעצור את הריסות הבתים ולתמוך בזכות הבסיסית של הפלסטינים לקורת גג. צעדנו כדי לבנות תקווה ולעצור את הטירוף" נמסר מתנועת עומדים ביחד ומלוחמים לשלום.

בצעדה אמר נתן, פעיל בלוחמים לשלום: "ישראל הרסה מתחילת השנה 900 בתים. 900 משפחות, נשים וילדים שפותחים את החורף ללא קורת גג. אי אפשר גם להתעלם ממה שקורה בארצות הברית: אנחנו אומרים לאמריקאים יש לנו דרך ארוכה ואנחנו לא מתייאשים"!. ועד נמסר "טראמפ נבחר, למרבה שמחתם של השרים בממשלת נתניהו, שמקווים להמשיך לכבוש ולבנות בהתנחלויות. מולם צעדנו היום, ישראלים ופלסטינים, לעבר מחסום המנהרות. כי אנחנו יודעים שרק אם נעמוד יחד נוכל לסיים את הכיבוש. אף אחד אחר לא יעשה את זה במקומנו. רק אם נעמוד יחד נוכל לבנות עתיד ותקווה לשני העמים בארץ הזאת".

2016-11-12_165409

פעילי עומדים ביחד צועדים עם הפעילה החברתית ויקי קנפו המוחה נגד תקציב המדינה הניאוליברלי (צילום: עומדים ביחד)

יצוין שפעילי עומדים ביחד צעדו השבוע עם הפעילה החברתית ויקי קנפו המוחה נגד תקציב המדינה הניאוליברלי. מעומדים ביחד נמסר "צעדנו נגד ממשלה שלא סופרת אותנו. נגד תקציב שלא מתכוון להתמודד עם העוני של קשישים, עם מערכת הבריאות הציבורית המתפוררת, עם מצוקת הדיור, עם עובדים שלא סוגרים את החודש". פעילי התנועה מתכוונים לפגוש אותה שוב, מחר (ראשון) בשעה 11:00 בתום המסע מול הכנסת.