מאות הורים וילדים אלרגיים יפגינו במוצ"ש מול ביתו של השר בנט

מאות הורים וילדים אלרגיים צפויים להפגין במוצ"ש הקרוב, זה השבוע השני, מול ביתו של שר החינוך נפתלי בנט ברעננה. ההורים מוחים על החלטת משרד החינוך לבטל את הסייעות לילדים האלרגיים במוסדות החינוך מבלי ליישם בשטח כל פתרון אחר שיבטיח את שלומם של הילדים במהלך שעות היום בגנים ובבתי הספר.

2018-06-14_202051

הורים וילדים מפגינים מול ביתו של השר בנט במוצ"ש שעבר (צילום: יה"ל)

מדובר על סייעות רפואיות הנותנות מענה מיידי לילדים אלרגיים בגילאי גן ועד כיתה ב'. "הבעיה היא בראש ובראשונה ביטול הסייעות לילדים הצעירים, אבל לא רק. הילדים לא מפסיקים להיות אלרגיים בכיתה ב' ולכן הדרישה שלנו היא לתת מענה הוליסטי לילדים האלרגיים בכל הגילאים במוסדות החינוך" אמרו הבוקר בעמותה ליה"ל, העמותה לאלרגיות מזון המובילה את המאבק.

שלומית רדר, מנכ"לית עמותת יה"ל, הוסיפה :"אנחנו לא מוכנים שיתייחסו אלינו רק אחרי שיתרחש האסון. ראינו השבוע איך אוזלת היד של הממשלה הובילה לעוד טרגדיה. התחושה היא שמשחקים ברולטה על החיים של הילדים שלנו  אנחנו לא מוכנים שהילדים שלנו יהיו הקורבן התורן הבא של המערכת. אנחנו דורשים משר החינוך שייקח אחריות על הילדים שלנו בזמן שהם בגנים ובבתי הספר – שתיקתו של השר והתעלמותו מהבקשה להיפגש איתנו רק מחדדות את העובדה שהוא מתנער לחלוטין מאחריות כלפי הילדים שלנו". כאמור, ההפגנה תתקיים במוצ"ש, 16 ביוני, ברחוב ציפמן 18, רעננה בשעה 20:30.

האירוע בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/176909349630897