מאהל מחאה מול ביתו של השר כחלון: דורשים לבטל את הרחבת בתי הזיקוק

קבוצה של משפחות ופעילי מגמה ירוקה הקימה מאהל ליד בית של שר האוצר משה כחלון

בחיפה. הסיבה להקמת מאהל המחאה: השר הוא האחראי על תוכניות הבניה ויכול לבטל את הרחבת בתי הזיקוק. הפעילים מפיצים מכתב המיועד לשר האוצר בו נאמר "נראה שחשוב לך הורדת יוקר המחיה למשפחות צעירות בדיור, בסלולר, אבל יש משהו שיקר יותר מכל דבר אחר וזה המשפחות שלנו. המשמעות של לאפשר לבתי הזיקוק המפעל המזהם בישראל להתרחב ולהגדיל את הייצור זה יותר סרטן, יותר מחלות ריאה, מעיים יותר אסטמה והרבה צער וסבל למשפחות. אנחנו יודעים שאתה יכול לדרוש מאביגדור יצחקי דיון חוזר במועצה הארצית ולא לתת אישור מראש על מתקנים חדשים".י ייצור.

עוד נמסר "אנחנו ברחוב הירקון 48, דורשים משר האוצר והאחראי גם על ועדות התכנון, משה כחלון, לבטל את הרחבת בתי הזיקוק לנפט. תגיעו, תביעו עמדה והשתתפו איתנו במאבק נגד הרחבת התעשייה המזהמת במפרץ חיפה, המקום המזוהם והחולה ביותר בארץ".

2017-07-14_170817

"מנקים את מפרץ חיפה!", מאהל המחאה מול ביתו של כחלון בחיפה (צילום: מגמה ירוקה)


במאהל המחאה נערכים
שלושת המפעלים מתוך עשרת המפעלים הכי מסוכנים לסביבה פועלים בתוך מתחם בז”ן, בתי זיקוק לנפט המפעל הכי מסוכןוזה לפי מדד המשרד להגנת הסביבה, גורם רשמי של ממשלת ישראל.
לא תעלה על הדעת הרחבה נוספת, עובדה שמתחדדת עוד יותר (אם זה אפשרי) שבוחנים את הנתונים סיכון בתי הזיקוק אף עלה השנה, ב-27% לעומת שנה שעברה!

#תלוייםבאוויר
רוצים לשמוע עוד? אנחנו לא הולכים לשום מקום! מוזמנים להגיע, להתעדכן, להתעניין, להביא את האוהל שלכם ולהצטרף

תושבי מפרץ חיפה היקריםהגיעו למאהל המחאה, ודרשו איתנו מהשר משה כחלון, בטל את הרחבת בתי הזיקוק!

רחוב הירקון 48, פינת שדרות הנדיב.מופעים והפעלות לכל המשפחה, הכניסה חופשית וללא תשלום. הערב, בשער 18:00 תיערך במקום קבלת שבת. מחר (שבת), בשעה 16:30 "קרנבל בג'ונגל השחקנית אורנה בכור נוסעת עם הילדים לקניה ושם הם פוגשים את החיות במשחקים ושירים". בשעה 17:30 עדידי, צ'ומפי ופרח המשאלות הפעלה לכל המשפחה ובין השעות 19:00-18:30 שירים לקטנטנים עם גליה וילדודו מופע הפעלה מוזיקלי להורים וילדים מגיל שנה וחצי ועד שש. המאהל ממוקם ברחוב הירקון פינת שדרות הנדיב (יד לבנים), חיפה.


האירוע בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/1911914805755244