יפו: מאות השתתפו בהשקת הקמפיין בערבית של הרשימה 'אנחנו העיר'

מאות השתתפו במוצאי שבת בהשקת הקמפיין בערבית של רשימת "אנחנו העיר" למועצת העיר תל אביב – יפו. הרשימה בהובלתו של הקומיקאי והיוצר אסף הראל כוללת בהמשך את המועמדים עו"ד אמיר בדראן (חד"ש) והפעילה החברתית שולה קשת. בין הנוכחים באירוע, ערבים ויהודים, היה עאדל עמר, מזכ"ל מק"י.

2018-10-15_202632

בנאומו, הבטיח הראל: "אם נהיה שלושה מנדטים במועצה, נהיה שלושה למען יפו. אם נהיה חמישה –אלה יהיו חמישה ליפו. אמן שנהיה עשרה למען יפו. אני לא באתי לדאוג רק למרכז העיר. כולנו כאן כדי להיאבק למען יפו, למען דרום תל אביב ולמען כל חלקי העיר".

עו"ד אמיר בדראן ציין: "כדי להצליח להוביל שינוי משמעותי בסדרי העדיפויות העירוניים, אנחנו חייבים להגיע למועצה עם כוח גדול ומשמעותי. אני מתחייב כאן שכולנו נילחם למען תושבי יפו, תושבות דרום תל אביב ולמען כל תושבות ותושבי תל אביב – יפו. שימו ע' בקלפי!".

בהמשך נשאו דברים ח"כ איימן עודה (חד"ש), יו"ר הרשימה המשותפת וחברו לסיעה ח"כ דב חנין. מרשימת "אנחנו העיר" נמסר: "אנחנו מחויבים ומחויבות להיאבק למען כל תושבי העיר הזאת. זו לא עיר ליהודים בלבד, ולא עיר לעשירים בלבד. תל אביב יפו צריכה להיות חוד החנית של השוויון, השותפות והדמוקרטיה. כשהמדינה הופכת רוויית שנאה, על תל אביביפו להציג מודל אחר של צדק".

הידיעה עומדת להתפרסם בגיליון "זו הדרך" הקרוב