יפגינו בתל-אביב נגד תערוכת נשק דו-שנתי גדולה שבגני התערוכה

בתלאביב יפגינו נגד תערוכת נשק גדולה שבגני התערוכה. בין הארגונים שייקחו חלק במחאה: פרויקט "חמושים" של קואליציית נשים לשלום, האקדח על שולחן המטבח, אשה לאשה מרכז פמיניסטי חיפה, זזים קהילה פועלת, מסרבות ופרופיל חדש.

2017-06-01_182952

מארגנות ההפגנה מסרו: "מול המפגן הגדול ביותר של תעשיית הנשק הישראלית, אל מול פלטפורמת השיווק והסחר בנשק הישראלי, נפגין כי התעשיות הצבאיות הישראליות משווקות מוצרים וטכנולוגיות כ'נוסו בקרב' שהוא הכיבוש. כי לפני שיבש הדם, החברות המציגות בכנס ומשרד הביטחון מציגות בתערוכת נשק כמו זו את ההצלחה שלהן בדיכוי אוכלוסייה אזרחית ב'לוחמה אסימטרית' וקוצרות את המיליארדים. כי התעשיות הצבאיות הישראליות משווקות, מוכרות ומתווכות נשק ללא הבחנה למוקדי קונפליקטים ברחבי העולם. כי הנשק, הטכנולוגיות וההכשרות הצבאיות משמשות לא אחת לרצחעם, טבח ודיכוי התנגדות אזרחית. כי התעשיות הצבאיות הישראליות מזהמות את הסביבה ואת הקרקע פעמים רבות ללא לקיחת אחריות. כי התעשיות הצבאיות הישראליות משרישות אלימות נגד נשים. כי התעשיות הצבאיות משרישות מלחמה וכוחנות בתוך החברה הישראלית"

ועוד "המיסים של כולנו הולכים לסחר בנשק, דרך חוסר שקיפות משווע מצד משרד הביטחון". ההפגנה תיערך מול תערוכת הנשק הדושנתית ISDEF ביום שלישי הקרוב, 6 ביוני בשעה 17:00 בגני התערוכה, "כדי להשמיע קול ברור של התנגדות פמיניסטית ואנטימיליטריסטית לתעשיות הצבאיות הישראליות".

האירוע בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/1954570751424887