יו"ר ועד עובדי הבנק הבינלאומי לגנץ: 'תודה שלקחת את ניסנקורן מההסתדרות'

יו"ר ועד עובדי הבנק הבינלאומי, חנוך ליבנה, פרסם פוסט בפייסבוק, והתייחס לצירופו של יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, למפלגת "חוסן ישראל". בפנייה למנהיג המפלגה, בני גנץ, כתב ליבנה: "אם אתה חושב שההצטרפות שלו תביא לך אפילו קול אחד, תשכח מזה. ואם אתה חושב שהוא יפעיל את מנגנון ההסתדרות ומשאביה לעזור לך אנחנו בבית נבחרי ההסתדרות נעמוד על המשמר של כספי מסי העובדים. ועכשיו, אם אחרי כל זה אתה לוקח את ניסנקורן, מגיעה לך בכל זאת מילה טובה תודות לך הוא ילך מההסתדרות, ואנחנו ננסה לשקמה".

2019-02-18_200059

ועוד הוא כתב "אני מלכתחילה לא נשביתי בקסמיך. אבל קצת היית חידה בעיני:
הייתכן שיש בך כוחות על טבעיים ותבונה להוציא אותנו מקללת ביבי? ואז באו מעשיך טיפין טיפין, שעוד היו בעיני לא לגמרי ברורים... תחשוב טוב טוב מי זה ניסנקורן
זה שהבטיח שבניגוד לשלי יחימוביץ' הוא לא פוליטיקאי והוא יישאר בהסתדרות ואז נוטש אחרי שנה ותשעה חודשים ?זה שכרת ברית אחוקים עם כחלון אבל כשהתחיל כחלון להיחלש בעט אותו לכל הרוחות? זה שיושב בקומה החמישית בהסתדרות וכל עיסוקו , לחשוב על הג'וב הבא שלו? זה שיודע לעשות הסכמים ש"משפרים" בכאילו את מצב העובדים? זה שהצטרף למפלגת העבודה, בוחש בה קנוניות פוליטיות מהסוג הירוד ביותר, וכשלא מצליח לו, נוטש לפראייר הבא בתור? מה הוא דרש ממך וקיבל?
משרת שר כלכלי בכיר? זאת אומרת שמראש הוא בא לשבת בכל ממשלה, כשר בכיר.
איתך או בלעדייך".