יו"ר הקואליציה האשים את מפגיני בלפור בעלייה בתחלואת הקורונה

יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) האשים היום (חמישי) כי כל עוד יימשכו ההפגנות ההמוניות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו המואשם בפלילים, התחלואה בנגיף הקורונה תעלה. "כלום לא יעזור, כל עוד ההפגנות המטורפות הללו של אלפי אנשים משולהבים, צורחים ומזיעים יימשכו, התחלואה תעלה פה למימדים שלא חלמנו. יש מחיר לשנאה ולייפות הנפש של כל אלו שתומכים בהפגנות הללו". יצוין שאף נתניהו בעצמו האשים בעבר את המפגינים נגד שלטון הימין "בהפצת מחלות", אך מבלי שסיפק כלל נתונים – בדומה לזוהר.

פעילי חד"ש ומק"י בהפגנה שנערכה במוצ"ש האחרון ליד מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור (צילום: חד"ש ירושלים)

ח"כ עופר כסיף (חד"ש הרשימה המשותפת), הלוקח חלק פעיל בהפגנות בבלפור גינה את דברי בכיר הליכוד ואמר "קמפיין ההסתה של נתניהו והסמרטוטים עולה מדרגה – גמזו אשם באנטישמיות באוקראינה וההפגנות אשמות בקורונה, למרות שלא ידוע על מקרה אחד של הדבקה בהפגנה. במקום לקחת אחריות על כישלונו הקולוסאלי במיגור הקורונה שולח הנאשם מבלפור את עושי דברו להסית נגד המפגינים. נתניהו וכנופייתו רוצים דם."

יצוין שמחר אחה"צ תתקיים כמדי יום שישי קבלת שבת המחאתית ברחוב בלפור ובמוצ"ש מתכוננות ההפגנה ההמונית ליד מעון ראש הממשלה בירושלים, המחאה מול ביתו של נתניהו בקיסריה ומשמרות במאות הגשרים והצמתים ברחבי הארץ. כמדי מוצ"ש, פעילי חד"ש מציעים הסעה מתלאביב למוקד ההפגנות בירושלים.

עוד על הסעת חד"ש מתלאביב לירושלים:

https://www.facebook.com/events/955770218236026/