'יאללה משותפת!': שבוע לפני הבחירות קמפיין חוצות בעברית של הרשימה המשותפת

שלטי החוצות ובהם הסיסמה "יאללה משותפת", הקוראים לציבור היהודי להצביע נגד הגזענות, נתלו הבוקר (ראשון) ברחבי הארץ. בשלט נאמר ש"שמאל אמיתי לא מגמגם, לא נגרר ימינה ולא מפחד לעמוד על העקרונות שלו. שמאל אמיתי זו שותפות ערבית יהודית. שמאל אמיתי מתנגד לכיבוש. שמאל אמיתי נאבק בגזענות".

כרזה של הרשימה המשותפת, הבוקר, במרכז תלאביב (צילום: זו הדרך)

יצוין שמאות פעילים וחברי הכנסת של הרשימה המשותפת יערכו בימים שנותרו עד לבחירות ביום שני הבא, כנסים, חוגי בית ומפגשים עם הציבור במטרה להמשיך את מגמת העלייה בשיעור ההצבעה בקרב החברה הערבית ותוספת הקולות הגדולה הצפויה בקרב המצביעים יהודים. תוכנית הפעולה של הרשימה המשותפת עד ליום הבוחר מתבססת בעיקר על מערך שטח רחב היקף ועל שילוט חוצות ממוקד כדי ליצור קשר עם הבוחרים הפוטנציאליים. כמו כן, הרשימה המשותפת צפויה לצאת בקמפיין שילוט רחב היקף בתל אביב ותקיים מפגשים בעברית של חברי כנסת בתל אביב, בחיפה ובירושלים במטרה לפנות למצביעים יהודים. לפי סקרים פנימיים של הרשימה, יש פוטנציאל של מנדט עד שני מנדטים בקרב מצביעי שמאל שמעוניינים בבית פוליטי שמבוסס על שותפות ערביתיהודית.

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה (חד"ש), מסר ש"האזרחים הערבים הפנימו שאף אחד לא ייתן לנו את ההשפעה שמגיעה לנו, אז אנחנו צריכים לקחת אותה בעצמנו. לצדנו יעמדו גם רבבות אזרחים יהודים שימצאו בית פוליטי חדש שמבוסס על שותפות ערביתיהודית. היהודים נוהרים למשותפת והתקווה לשינוי מתחילה בשותפות יהודיתערבית".