חשד להצתה במטות מק"י וחד"ש במרכז תל אביב: אין נפגעים – נזק רב לרכוש

שריפה פרצה אמש (רביעי) בסביבות השעה 19:00 במטות מק"י וחד"ש בתל אביב, רחוב אחד העם 70. איש לא נפגע אך נזק נגרם למבנה. חוקר שריפות של נציבות כבאות והצלה הוזעק למקום על מנת לקבוע אם מדובר בהצתה מכוונת. ממשטרת מרחב ירקון נמסר כי השריפה החלה במרפסת הקומה השנייה במבנה. אך סירבה למסור את הסיבה לשריפה.

2018-02-01_202246

השריפה במטה חד"ש בתלאביב, הערב (צילום: זו הדרך)

מחד"ש נמסר כי טרם התבררה הסיבה לשריפה או מקור הדליקה. "השריפה פרצה בזמן פעילות במקום של חברי ברית הנוער הקומוניסטי הישראלי בנק"י", נמסר עוד. "לשמחתנו ומזלנו הגדול אין נפגעים בנפש אך יש נזק משמעותי לרכוש".

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה (חד"ש), כתב בעמוד הטוויטר שלו: "שריפה פרצה הערב במטה המיתולוגי של חד"ש בתל אביב הגדה השמאלית. במקום הייתה פעילות של תנועת הנוער שלנו, בנק"י, ורק בזכות תושייה ואומץ לב של אנשים שעברו ברחוב וראו את האש ורצו פנימה לחפש אנשים זה נגמר בלי פגיעות בנפש. אנחנו עוד לא יודעים מה הסיבה לשריפה ומקווים שמדובר בתאונה". ממועדון הגדה השמאלית נמסר עוד כי "אנו מקווים לחדש את הפעילות הענפה הנערכת במקום בהקדם האפשרי". מספר שעות לאחר כיבוי השריפה, פעילי בנק"י החלו לשקם את נזקי השריפה. פעילי חד"ש ומק"י יצטרפו לעבודות השיקום מחר ומחרתיים.