חרף הניסיון לבטלו: בכנסת יתקיים כנס שיעסוק בהסתה נגד חברי הכנסת הערבים

ח"כ עאידה תומאסלימאן (חד"ש הרשימה המשותפת) יחד עם הסניף הישראלי של ארגון זכויות האדם הבינלאומי "אמנסטי" קיימו כנס מיוחד בכנסת נגד ההסתה הנמשכת נגד חברי הכנסת הערבים תחת הכותרת: "נבחרים אך מודרים." הכנס, הפתוח לקהל, יתקיים ביום שלישי הקרוב בין השעות 14:00-12:00 באולם "ירושלים" שבכנסת.

בהזמנה לאירוע נאמר ש"ההסתה המתמשכת נגד אזרחי מדינת ישראל ונבחרי הציבור שלהם בימים האחרונים, במסגרת המו"מ הקואליציוני ובסבב הלחימה האחרון, היא רק חלק מהשיטה שנחשפת בדו"ח של אמנסטי. זו הסיבה שגורמים שונים מנסים לבטל את הכנס שלנו בכנסת שעוסק בדיוק במדיניות ההדרה, האפליה וההסתה הזו, אבל אנחנו לא נשתוק".

חברי הכנסת של הרשימה המשותפת באוהל המחאה שהוקם באחרונה מול משרד ראש הממשלה (צילום: אל אתיחאד)

בין משתתפי הכנס: ח"כ תומאסלימאן, מולי מלקאר, מנכ"לית אמנסטי אינטרנשיונלישראל; עו״ד שדא עאמר, אמנסטי אינטרנשיונל; עו״ד סאוסן זאהר, סמנכ״לית עדאלה וד״ר האני זובידה, מרצה בכיר במכללה האקדמית עמק יזרעאל, ומגיש בערוץ הכנסת. כמו כן יוצגו ממצאי הדו״ח ״נבחרים אך מודרים: צמצום מרחב הפעולה של חברי הכנסת הפלסטינים״. המארגנים מסרו עוד "בואו ביום שלישי הקרוב לשמוע עוד על מדיניות הממשלה והכנסת נגד הח"כים הערבים אזרחי ישראל, ולהתנגד לניסיונות ההשתקה והדהלגיטימציה שלהם".

לאירוע בפייסבוק ולהרשמה:

https://he-il.facebook.com/events/461308557837680