ח"כ תומא-סלימאן תפתח סדרת הרצאות בת"א על המרקסיזם במאה ה-21

ח"כ עאידה תומאסלימאן (חד"ש – הרשימה המשותפת) תפתח ביום רביעי הקרוב, בשעה 20:00, את סדרת הרצאות בתלאביב על המרקסיזם במאה ה-21. המפגש הראשון על ח"כ תומאסלימאן, העומדת בראש הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי, יוקדש לשאלות מגדר ופמיניזם. יצוין שסדרת ההרצאות ביוזמת סניף חד"ש בתלאביב תימשך במהלך הקיץ.

2018-07-30_212704

מארגני הסדרה מסרו "כיצד קשור סוציאליזם לזכויות נשים ולפמיניזם? מה בין הקפיטליזם לבין הרס הטבע? מה צריך להיות יחסן של תנועות סוציאליסטיות וקומוניסטיות ללאומיות, לדת, לכלכלה, ולתכנון עירוני? אם שאלות אלו מעסיקות אותך, מקומך בקורס תיאוריה מרקסיסטית למאה ה-21. מתוך הבנה שבלי תיאוריה טובה לא תיתכן פעולה פוליטית יעילה, ובשאיפה לחלוק כלים אלה גם עם הקהל הרחב, סניף תל אביב של המפלגה הקומוניסטית הישראלית מארח הקיץ קורס רעיוני שיעסוק בנושאים מרכזיים שעל סדר היום הפוליטי בארץ ובעולם".

במסגרת הקורס יתקיימו שבעה מפגשים, שיעסקו בסוגיות פוליטיות קריטיות שכל תנועה שמאלית חייבת להתמודד עמן כיום: מגדר, לאומיות, סביבה, דת, הקפיטליזם העכשווי, המדינה ועירוניות. "בהרצאות נתייחס לסוגיות אלו מנקודת מבט מרקסיסטית, ונבליט את הצדדים המעמדיים והמטריאליסטיים שנוטים להישכח על ידי השיח הניאוליברלי הקפיטליסטי". כל המפגשים ייערכו במועדון הגדה השמאלית, אחד העם 70, תל אביב, בימי רביעי ב-20:00. ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום.

האירוע בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/663485717355165