ח"כ תומא-סלימאן על רצח המורה ברמלה: המשטרה נתנה לזה לקרות

המשטרה עצרה הבוקר (שלישי) שלושה חשודים במעורבות במותה של המורה שריפה אמו מועמר שנפגעה בביתה ברמלה מכדור תועה. אבו מועמר, בת 30, מחנכת בתיכון "דרור" בעיר רמלה נהרגה אמש לאחר שנפצעה בביתה בשכונת גן חקל א' בעיר. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בה פעולות החייאה ופינה אותה לבית החולים שמיר אסף הרופא, שם נקבע מותה.

צוותי רפואה, אמש, ליד ביתה של המורה שריפה אמו מועמר (צילום: איחוד הצלה)

ח"כ עופר כסיף (חד"ש הרשימה המשותפת) אמר הבוקר כי "שריפה אבו מועמר, אם לשלושה ומורה בבי"ס ברמלה, נהרגה אתמול מכדור תועה. לפני שנהרגה, הספיקה לקשט ולהכין את הכיתה לשנת הלימודים. חייה נגדעו ברגע ע"י פושע נתעב. הפשיעה בחברה הערבית היא קודם כל תוצאה של הזנחה ארוכת שנים הן בתשתיות והן באכיפה. דם חפים מפשע נשפך ברחובות, והממשלה אדישה".

ח"כ עאידה תומאסלימאן (חד"ש הרשימה המשותפת) אף היא האשימה את המשטרה באוזלת יד. "ברמלה, עיר בה יש תחנת משטרה, קרב יריות פרוע בין עבריינים רצח אישה צעירה בביתה. והמשטרה נתנה לזה לקרות". "תלמידיה של שריפה וילדיה ילמדו את השיעור המצער הראשון בשנת הלימודים שאין ביטחון לאזרחים הערבים גם בביתם. הם יתחילו את שנת הלימודים בלי האם והמחנכת האהובה. בזירה בה יריות ונשק משתוללים ומשטרה מסיטה עיניה ומתעלמת גם מי שלא קשור לפשיעה, גם נשים, גם מורות נרצחות", הדגישה. "הרוצחים וארגוני הפשע לא מחכים שהממשלה תסיים את בניית התוכנית למאבק בפשיעה באוכלוסייה הערבית ואחר כך לקבל החלטות ולהקצות תקציבים. הם, לעומת המשטרה, ממשיכים לצערנו לפעול", סיכמה תומאסלימאן.