ח"כ עודה על פשע שנאה בג'לג'וליה: המסרים של נתניהו נקלטים היטב

40 כלי רכב נמצאו הבוקר (חמישי) בג'לג'וליה, כשצמיגיהם נוקבו. בנוסף לכך, נמצאה כתובת מרוססת בעברית "נגד התבוללות" על דופן של אוטובוסים במקום. מהמשטרה נמסר כי "נפתחה חקירה לבירור נסיבות המקרה".

הכתובת שרוססה על אוטובוס בג'לג'וליה (צילום: המועצה המקומית)

על מעשה הנפשע הגיב יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה (חד"ש): "נתניהו לא צריך סקרים הוא פתח הבוקר עיתון וראה שביצעו תג מחיר נוסף בג'לג'וליה. אין הוכחה חזקה יותר לכך שהמסרים שלו מחלחלים וההסתה עובדת". לדברי ח"כ עאידה תומאסלימאן (חד"ש הרשימה המשותפות) "מאז תחילת השנה 43 יישובים הותקפו. גם מול התארגנות רחבת היקף זו המשטרה מפגינה אוזלת יד אין כמעט מעצרים ופיענוחים. הפשעים האלה נובעים ישירות מההסתה הפרועה של ראש הממשלה. הוא וממשלת הימין אחראים".

יצוין שזו לא הפעם הראשונה שאירוע כזה מתרחש במועצה. לפני כמה שנים מחו התושבים על ניקוב צמיגים וריסוס כתובות נאצה על קירות הבתים ובעקבות כך המועצה אף שכרה מאבטחים לשעות הלילה עלמנת למנוע מקרים דומים. מארגון "תג מאיר" נמסר בתגובה כי "הטרור היהודי הכה הבוקר בג'לגוליה. מדינת ישראל ניצבת חסרת אונים מול מיליציות טרור יהודיות. בימים ההם אין מלך בישראל, ואיש הישר בעיניו יעשה".