ח"כ עודה: נתניהו זחל על ארבע למופע חנופה לחברה הערבית ונאם מול אולם ריק

"נתניהו זחל על ארבע למופע חנופה לחברה הערבית ונאם מול אולם ריק", אמר אמש (רביעי) יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה (חד"ש) בתגובה לביקור ראש הממשלה בנימין נתניהו באעבלין. "ביום שני הקרוב נשים סוף לסיבוב הפרידה האחרון של נתניהו", הדגיש. על כך פורסם הבוקר בעיתון "אל אתיחאד".

שישה ימים לפני הבחירות, הגיע מאוחר יותר נתניהו לכנס בחירות ראשון בחברה הערבית שנערך בטמרה. עשרות מפגינים מתומכי הרשימה המשותפת, ביניהם מזכיר חד"ש מנצור דהאמשה, קיבלו את פניו וקראו להסתלק מהשלטון. באולם המתינו לו קומץ תומכים. ראש הממשלה תקף את הרשימה המשותפת ואמר כי "הם כל הזמן מדברים על אבו מאזן ומדינה פלסטינית, אבל מה הם עשו בשבילכם?".

ראש הוועדה העממית בטמרה, מוחמד סבח, התרעם על הגעתו של ראש המשלת המעבר: "נתניהו הגיע כדי להפיץ את השקרים שלו לפני הבחירות ולנגוס בקולות החברה הערבית". "באנו להגיד לנתניהו הגזען והמסית שאין לו מקום בחברה שלנו. הוא חוקק חוקים גזעניים כמו חוק הלאום וחוק קמיניץ, ביצע מבצעים נגד הפלסטינים וממשיך במצור על עזה. המקום היחידי שהוא צריך להעביר בו את שארית חייו זה הכלא", הדגיש. קודם לביקור בטמרה התכוון נתניהו להגיע לכפר קאסם, אך ראש העיר עאדל בדיר סבר שהביקור אינו רצוי ובסופו של דבר שונה היעד לטמרה.