ח"כ עודה: 'ניהלנו מאבק עיקש והחלטנו להשהות את השביתה ברשויות הערביות'

ח"כ איימן עודה (חד"ש), יו"ר הרשימה המשותפת התייחס להסכמות שהושגו עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על העברת מאות מיליוני שקלים לרשויות הערביות והודיע כי לא תתקיים השביתה שתוכננה להיום. "החלטנו יחד עם ועד ראשי הרשויות המקומיות להשהות את השביתה שתוכננה למחר. ניהלנו מאבק עיקש והצלחנו להגיע להסכמה עם משרד ראש הממשלה ומשרד האוצר על גיבוש תכנית רב שנתית למחיקת פערים חברתיים וכלכליים שתבנה בשיתוף מלא של מנהיגות האוכלוסייה ותוגש עוד חודש", אמר עודה. "הצגת התוכנית היא צעד חשוב אבל המבחן האמיתי כעת הוא מבחן היישום. נמשיך להיאבק בשיתוף פעולה של כל הגורמים על מנת לייצר עתיד ותקווה לאזרחים הערבים", הוסיף ח"כ עודה

2015-09-01_190941

ח"כ איימן עודה (חד"ש), יו"ר הרשימה המשותפת (צילום: אתר סונרה)

ח"כ אביגדור ליברמן התייחס להחלטתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להעביר 600 מיליון שקלים לרשויות הערביות וכינה את ההחלטה בעמוד הפייסבוק שלו: "ירייה ברגל של המדינה הציוניתבחירתו של נתניהו לעשות זאת באמצעות איימן עודה, אחמד טיבי, ג'מאל זחאלקה ומסעוד גנאיים שחלקם הם תומכי טרור מובהקים, זהו חוסר אחריות לאומי הגובל בהפקרות", הוסיף ליברמן.

יצוין שתושבי הכפר אלפורעה שמדרום לערד הפגינו היום (שלישי) הפגנת מחאה נגד משרד החינוך, שאינו מכיר בכפר ואינו מספק מסגרות חינוך לילדים ולנוער בשכונותיו. התלמידים הניפו שלטים שעליהם בין היתר כתוב: "שלום כתה א' – א' זו אפליה", "גם לנו מגיע בית ספר" ו-"לילדים זכות להיות שווים". המפגינים דרשו משר החינוך, נפתלי בנט, ומשר החקלאות, אורי אריאל, להשלים את ההכרה בכפר ולהבטיח לילדים שירותי חינוך הולמים במסגרת הקהילה.

.