ח"כ עודה: הימין לא ירכיב את הממשלה הבאה; חייבים להקים מחדש את רשימה משותפת

יו"ר סיעת חד"ש, ח"כ איימן עודה אמר היום (שישי) בכנס הישראליחברתי של קרן ברל כצנלסון במרכז דוהל בתל אביב כי "נתניהו הוא זה שהבין את המשוואה: שוויון הוא דמוקרטיה ולכן הוא הוציא ממנה את האוכלוסייה הערבית. אני אומר לכם, הימין הפעם לא ירכיב את הממשלה. בשביל זה צריך שותפות אמיצה בין מנהיגים אמיצים. גם לי לא תמיד קל בקרב הציבור שלי. אבל צריך אומץ אנחנו רוצים להשפיע ולתרום את חלקינו. קודם כל אנחנו צריכים להקים שוב את הרשימה המשותפת".

"הגישה של גנץ וכחול לבן צריכה להשתנות והציבור שלנו צריך להרגיש שיש תועלת בכך שהוא ייצא להצביע. האנשים מזהים מי ימין ומי ימין ב'. אנחנו צריכים להיות אמיתיים ולהציב אלטרנטיבה ברורה. חסר לנו מנדטים. אנחנו יודעים איפה. ומקסימום נגיע יחד ל-58 מנדטים אבל רק בעזרת מסרים ברורים נגיע ל-61 מנדטים", הדגיש ח"כ עודה.

כנס השתתפה עם יו"ר סיעת חד"ש בנעמת, מייסם ג'לג'ולי, שאמרה "השביתה המשותפת של נשים יהודיות וערביות שארגנו השנה נגד אלימות כלפי נשים פעלנו יחד והוכחנו שזה אפשרי, שאפשר לפעול יחד. ערביות ויהודיות צעקו יחד, בעברית וערבית".

2019-05-31_172834

ח"כ איימן עודה (ראשון משמאל) בכנס שנערך הבוקר בתלאביב (צילום: קרן כנצנלסון)

יצוין שח"כ עודה, אמר אתמול כי קיימת אפשרות לאיחוד מחדש של חד"ש והמפלגות הערביות במסגרת הרשימה המשותפת. בראיון בגל"צ אמר עודה, "עוד שבוע תהיה ישיבה של המוסדות שלנו וחשוב שהם יקבלו החלטה. אין ספק שזה הוכיח את עצמו, רק פעם אחת קיבלנו 13 מנדטים וזה עם המשותפת. ניתן למפלגות שלנו שיחליטו".