ח"כ עודה בעקבות המלצות היועץ המשפטי: מקומו של נתניהו בכלא

ראש הממשלה בנימין נתניהו יועמד לדין בכפוף לשימוע בסעיפי שוחד, מרמה והפרת אמונים. כך הודיע אמש (חמישיהיועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. עוד הוא הודיע כי בתיק 4,000, העוסק ביחסיו של נתניהו עם אלוביץ' ופעולותיו למען קבוצת בזק שהיתה בבעלותו, נשקלת העמדתו של נתניהו לדין בגין עבירות קבלת שוחד, ומרמה והפרת אמונים. בתיק 1,000, העוסק במתנות שקיבל נתניהו מאיש העסקים ארנון מילצ'ן, ובתיק 2,000, העוסק ביחסיו עם מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס, נשקלת העמדתו לדין בגין עבירות מרמה והפרת אמונים.

2019-03-01_171829

ח"כ איימן עודה (חד"ש) בהגיב להחלטה ומסר: "מקומו של נתניהו בכלא. עוצמות ההסתה שלו נגד האוכלוסייה הערבית, סימון השמאל בישראל כבוגדים, מדיניות הפרד ומשול והשיסוי בין האוכלוסיות, נועדו כולם להסוות את המדיניות המושחתת שלו. מה שעומד בראש סדר העדיפויות של ביבי זה הוא ורק הוא, בטח שלא האזרחים".

"את נתניהו ושלטון לא צריך להחליף רק כי הוא מושחת אלא כי מלבד העובדה שהוא חותר נגד שלטון החוק הוא גם מחרחר מלחמה, מפיץ גזענות ומחסל את המרחב הדמוקרטי. אנחנו מציעים אלטרנטיבה שמאלית של שותפות יהודיתערבית לכלל האזרחים, אלטרנטיבה לחברה נקייה ומוסרית – לשלום, לשוויון ולצדק", הדגיש.