ח"כ ג'בארין על הקלת עונשו של אזריה: מקוממת ובלתי סבירה בעליל

"יופי אייזנקוט ממש בשורות טובות" כתב אמש (רביעי) ח"כ אורן חזן מהליכוד בתגובה להודעת הרמטכ"ל, רא"ל גדי איזנקוט, שנמסרה אתמול לסמל הרוצח אלאור אזריה ובה התבשר הכלוא כי הרמטכ"ל החליט להפחית 4 חודשים מעונשו בוֹ נגזרו עליו 18 חודשי מאסר. "הצלחת לעבוד עליו וגם עלינו", צייץ חזן בחשבון הטוויטר שלו, "עכשיו תורנו לקיים את הבטחתנונחוקק חוק ונארגן לו חנינה דרך הכנסת", מבטיח חבר הכנסת.

2017-09-28_211229

ח״כ יוסף ג'בראין (חד"ש – הרשימה המשותפת) הגיב להקלת העונש ואמר כי "החלטת הרמטכ"ל מקוממת ובלתי סבירה בעליל". "עונשו המקורי של אזריה לא שיקף מלכתחילה את חומרת המעשה, והמתקתו עכשיו מעבירה מסר קשה שדמו של הפלסטיני הינו הפקר. זוהי החלטת מקוממת ובלתי סבירה בעליל״, הדגיש ג'אברין.

ד"ר ג'בארין, משפטן בהשכלתו הוסיף: "בהחלטת ההרשעה ביתהדין הצביע בבירור על החומרה שהשופטים מייחסים להתנהגותו של אזריה. המתקת עונשו תקופה קצרה לאחר דחיית הערעור ובנסיבות בהן אזריה לא הביע חרטה, וכנגד דעתו של הפצ"ר, מהווה זילות בית המשפט, ומבטאת בבירור כניעה ללחצים פוליטיים מטעם ראש הממשלה ושריו אשר קראו להעניק חנינה לאזריה עוד לפני שנגזר דינו". "התוצאה היא שבעוד מספר חודשים רוצח יסתובב כאן חופשי"סיכם חבר הכנסת של חד"ש.