ח"כ ג'בארין על דברי ליברמן: מקומו בבית הדין הבינלאומי לפושעי מלחמה בהאג

שר הביטחון אביגדור ליברמן כתב הבוקר (שני) בעמוד הפייסבוק שלו כי "כל ניסיון לפתור את הסוגיה הפלסטינית על בסיס שטחים תמורת שלום נועד לכישלון מראש". לדבריו, "הדרך היחידה להגיע להסדר ברקיימא היא חילופי שטחים ואוכלוסיות כחלק מהסדר אזורי כולל". ליברמן הוסיף כי "אין שום סיבה שהשייח' ראאד סלאח, איימן עודה, באסל גטאס או חנין זועבי ימשיכו להיות אזרחי ישראל".

2017-03-13_194423

הפוסט שפרסם הבוקר ליברמן בפייסבוק

"בפתחו של ניסיון חדש להתניע מו"מ מדיני בין ישראל לפלסטינים כדאי להפיק לקחים מן העבר, והלקח הראשון הוא שכל ניסיון לפתור את הסוגיה הפלסטינית על בסיס שטחים תמורת שלום נועד לכישלון מראש", כתב השר הגזעני והוסיף כי "הדרך היחידה להגיע להסדר ברקיימא היא חילופי שטחים ואוכלוסיות כחלק מהסדר אזורי כולל".

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה (חד"ש), אמר בתגובה לדברי ליברמן, כי "בממשלת הימין הקיצוני של נתניהו, מי שמתיימר להיות המבוגר האחראי והשפוי הוא זה שמציע טרנספר בכוח של אוכלוסייה אזרחית. ממשלת המתנחלים יודעת שלמיעוט הערבי יהיה חלק מכריע במערכה להחלפת השלטון, ולכן הם עסוקים באובססיביות באיומים לגרש אותנו מהאזרחות. על אפו וחמתו של ליברמן ושל שאר מטורפי הימין, הרשימה המשותפת תמשיך לגדול ולהתחזק בבחירות הבאות עד שיהיה לנו משקל קריטי בהפלתם מהשלטון".

ח"כ יוסף ג'בארין (חד"ש – הרשימה המשותפת) הוסיף: "ליברמן לא מפספס שום הזדמנות להמשיך את מסע ההסתה והדה לגיטמציה שלו נגד הציבור הערבי ונגד הנהגתו. בדרך הוא מפגין גם הרבה בורות בהשוואה שהוא עושה בינינו לבין המתנחלים. האזרחים הערבים קיבלו את אזרחותם בישראל לא בחסד אלא בזכות העובדה שהם מתגוררים במולדתם. בערבית המלה אזרחות ״מוואטנה״ נגזרת מהמלה מולדת ״ואטן״. זאת בניגוד מוחלט למתנחלים בגדה המערבית ששוהים שם באופן בלתי חוקי על אדמות שהם גזלו בכוח מבעליהם הפלסטינים". ח"כ ג'בארין הוסיף: ״הלכה למעשה, ליברמן קורא לביצוע טרנספר, שהוא פשע מלחמה. גורלם של פושעי מלחמה יהיה בבית הדין הבינלאומי בהאג".