ח"כ ג'בארין: הממשלה לא מתייחסת לרצח של הסטודנטית איה מסראווה באוסטרליה

ח"כ יוסף ג'בארין (חד"ש הרשימה המשותפת) ביקר היום (שישי) את הממשלה, בגלל שלא הייתה עד כה התייחסה לרצח של הסטודנטית איה מסראווה באוסטרליה. לדברי ח"כ ג'בארין "הממשלה מתעלמת מרצח מסראווה באוסטרליה. שוחחתי אתמול עם נציגי השגרירות האוסטרלית והם הבטיחו חקירה מעמיקה ומהירה ככל האפשר במקרה הרצח הנורא. לא ייתכן שעד כה לא הייתה שום התייחסות רשמית כלשהי בישראל לרצח, לא של ראש הממשלה ולא של שום שר. זוהי בושה וחרפה, ויחס מזלזל ופוגעני למשפחת הנרצחת ולציבור הערבי כולו".

ח"כ ג'בארין הוסיף שבשיחה עם השגריר האוסטרלי "העברתי לו את בקשת המשפחה לשחרר את גופתה של איה מסראווה כדי שניתן יהיה להביא אותה לקבורה בהקדם האפשרי. כל יום שעובר רק מוסיף את הסבל של המשפחה. הוא הבטיח לעשות כל מאמץ כדי להקל על המשפחה".

2019-01-18_171039

הסטודנטית איה מסראווה שנרצחה באוסטרליה (צילום: אל אתיחאד)

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה (חד"ש) פרסם אמש הודעה ובה הביע "תנחומיי העמוקים בעקבות הרצח הנורא". "יצרתי קשר עם בני המשפחה היקרה, וחברי הכנסת מהרשימה המשותפת מושיטים להם יד בכל אשר יידרש בנסיבות הכואבות". צעיר בן 20 נעצר בחשד למעורבות ברצח הסטודנטית הישראלית במלבורן שבאוסטרליה כך מסרו הרשויות בעיר. על פי הדיווח החשוד נעצר בגרינסבורו, פרבר של מלבורן המרוחק כעשרה קילומטרים מהמקום בו נמצאה גופתה של מסראווה.