ח"כ איימן עודה: גנץ ולפיד יצטרכו להזיע כדי לקבל את תמיכתנו לגוש חוסם

יו"ר רשמית חד"שתע"ל, חבר הכנסת איימן עודה, הצהיר אמש (ראשון) כי אינו שולל הקמת גוש חוסם עם מפלגת "כחוללבן" של בני גנץ ויאיר לפיד בתרחיש של שוויון בין הגושים. עם זאת עודה הבהיר כי גנץ ולפיד "יצטרכו להזיע" וליישר קו עם חד"ש והמפלגות הערביות בנושאים החשובים להן.

2019-03-11_201654

בכנס "בוחרים צעירים" אמר ח"כ עודה: "במידה ויהיה שוויון בין הגושים אנו נשב בנצרת ונמתין שגנץ ולפיד יגיעו אלינו. הם צריכים להזיע קצת. הם צריכים לומר לנו מה עמדותיהם לגבי המשך הכיבוש והסוגיה הפלסטינית, לגבי חוק הלאום, בנוגע להריסות בתי פלסטינים, תכנית למיגור אלימות באוכלוסייה הערבית ועוד. לאחר מכן אנו נשב עם עצמנו ונחליט בכובד ראש".

על הקמפיין של נתניהו בו הוא מזהיר מהקמת גוש חוסם של גנץ עם חד"ש והמפלגות הערביות, אמר עודה: "מבחינת נתניהו זוהי אסטרטגיה פוליטית לעשות דהלגיטימציה לערבים, וגם גנץ ולפיד יורים לעצמם ברגל בנושא זה". חבר הכנסת עודה הוסיף כי "אני מרגיש את ההזדמנות להחלפת השלטון, ולכן אנחנו נדאג שאחוזי ההצבעה של הציבור הערבי יהיו גבוהים כדי שנוכל להחליף את ממשלת הימין. אנחנו מיעוט שמעוניין בהחלפת השלטון. האמת, שאין ספק שלנו יותר אינטרס מקבוצת הרוב להפיל את ממשלת הימין ולכן אין לי ספק שאנחנו ננהר בכמויות באוטובוסים כדי להחליף את ממשלת הימין".