ח"כ איימן עודה: אני מאמין שאנחנו יכולים לשחזר את הישגי הבחירות האחרונות

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה (חד"ש) לא חושש מהסקרים החוזים שסיעתו תתכווץ בעקבות הקדמת הבחירות והוא בטוח שניתן לשחזר את ההישג של המשותפת גם הפעם, כך אמר בריאיון שהעניק לאולפן וויינט.

ח"כ איימן עודה, בשבוע שעבר, בהפגנת המסעדנים ועובדי ענף ההסעדה שנערכה מול בכנסת (צילום: זו הדרך)

 

"הציבור שלנו כעס בצדק", אמר אתמול (שלישי) ח"כ עודה, בהתייחסות לחיכוכים הפנימיים ברשימה המשותפת, בין היתר בעקבות התייצבותה של מפלגת רע"מ בראשות ח"כ מנסור עבאס לימינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "הציבור שלנו נתן לנו 15 מנדטים וההוכחה חלה עלינו, חברי הרשימה המשותפת. אני מקווה שבקרוב לא רק נתאחד אלא נתנצל בפני הציבור שלנו על כל הוויכוחים המיותרים שהיו בחודשיים האחרונים ונרוץ ביחד. אני מאמין שאנחנו יכולים לשחזר את ההישג האחרון", הוסיף.

ח"כ עודה בטוח שהמשותפת תוכל לחזר אחרי קולותיהם של יהודים רבים: "אני מאמין שיש לפחות מיליון וחצי יהודים ישראלים שהכיוון שלהם אחר לגמרי, לא נתניהו, לא בנט, לא סער. אבל אין מנהיג, אין מפלגה, הכל קרס. אם ייבנה משהו יש סיכוי שהחלק הזה בהחלט ילך בכיוון שלנו. הרשימה המשותפת היא הבית של כולם, יהודים וערבים – ואנחנו מזמינים

"אני חושב שגנץ מבין עכשיו היטב שנתניהו פשוט מאוד עבד עליו לאורך כל הדרך, ושגם כחול לבן לא תשרוד אם תישאר בממשלת נתניהו גם עוד שבועיים. היום אנחנו נלך לבחירות", הוסיף. "אנחנו בעד להפיל את ממשלת נתניהו. לא צריך לשכוח שמזה שנתיים אנחנו מצליחים לעשות לו בעיות גדולות, מגיע לו, ואנחנו נמשיך". עודה נשאל גם על תרחיש שבו ראש הממשלה הבא יהיה גדעון סער שטוען כי הוא ימני אפילו יותר מנתניהו, ובתשובתו בחר לתקוף שוב את ראש הממשלה היוצא: "מי שקידם את חוק הלאום ומי שהסית נגדנו יותר מכל ראש ממשלה אחר, מי שהעמיק את הכיבוש, מי שפוגע במרחב הדמוקרטי, מי שנכשל בטיפול בקורונה – כל הסוגיות הללו אומרות דבר אחד ויחיד: צריך לעשות הכל בשביל להפיל אותו".

 

הריאיון המלא:

https://www.ynet.co.il/news/article/ryhuwDk6v