ח"כ אבו מערוף יגיש את התפטרותו במסגרת הסכם הרוטציה של הרשימה המשותפת

ח"כ עבדאללה אבו מערוף יגיש את התפטרותו מהכנסת. זאת, במסגרת הסכם הרוטציה של הרשימה המשותפת. כך סוכם בפגישה משותפת של הלשכה הפוליטית של המפלגה הקומוניסטית הישראלית (מק"י) ושל חד"ש שנערכה אמש (חמישי) בחיפה שדנה בחשיבות המשך קיום הרשימה המשותפת ופיתוחה כמסגרת פרלמנטרית המאגדת את הציבור הערבי במאבקו למען דמוקרטיה, שלום צודק ושוויון במאבק מול הכיבוש והאפליה הגזענית.

2017-07-14_170657

חברי הכנסת של חד"ש, איימן עודה, דב חנין ועבדאללה אבו מערוף בהפגנה נגד הענישה הקולקטיבית של הכפר הפלסטיני עיסאוויה שבירושלים המזרחית, דצמבר 2015 (צילום: זו הדרך)

"אנו שואפים מתוך עיקרון ותפיסת עולם מגובשת להמשיך להיאבק במסגרת הרשימה המשותפת ולפתח ולשכלל אותה על בסיס על היסודות שעליהם היא קמה בתחילת שנת 2015. המפלגה הקומוניסטית וחד"ש מאמינות באופן חד וברור בחשיבות כיבוד ההסכם להקמת הרשימה המשותפת וגאים בעבודתה של החזית במסגרת הרשימה", נמסר בתום הפגישה.

ח"כ ד"ר אבו מערוף, חבר חד״ש ברשימה המשותפת, יגיש את התפטרותו מהכנסת במועד שאותו תקבע ועדת ההסכמה ו"זאת מתוך כבוד ומחויבות להסכם שנחתם בעת הקמת הרשימה המשותפת. המפלגה הקומוניסטית וחד"ש מערכים הערכה רבה את העבודה הפרלמנטרית והעשייה שתרם החבר עבדאללה אבו מערוף גם כחבר כנסת וגם במשך העבודה החשובה על המאבקים אותם קידם, אנו מוקירים אותו ואת פועלו. אנו בטוחים וסמוכים בוועדת ההסכמה שמילאה תפקיד חשוב ומכריע בהקמת הרשימה המשותפת ובטוחים שוועדת ההסכמה תתרום לחיזוק שיתוף הפעולה בין כל מרכיבי הרשימה".