חד"ש תקיים סמינר מקוון על המאבק בתאונות העבודה הקטלניות בענף הבנייה

חד"ש תקיים במהלך חודש אוקטובר ותחילת נובמבר סמינר מקוון על המאבק בתאונות העבודה הקטלניות בענף הבנייה. מפורום פעילי חד"ש למאבק בתאונות עבודה נמסר כי "נגיף תאונות הבניין ממשיך להשתולל באין מפריע, ועובדים רבים מקפחים את חייהם על גבי פיגומים ומנופים ברחבי הארץ. מאז תחילת 2020 קיפחו את חייהם 43 פועלי בניין ועשרות נפצעו".

לדברי חד"ש "לנגיף תאונות הבניין אין מסיבות עיתונאים ואין כותרות ענק, אין גם ישיבות ממשלה ופרויקטור מיוחד – יש רק ממשלה שעוצמת עיניים וקבלנים שקוצרים רווחים של מיליונים על קיצוץ עלויות הבטיחות. כדי להילחם בנגיף תאונות הבניין אנחנו מזמינים אתכם להשתתף בסמינר באמצעות אפליקציית זום בן ארבעה מפגשים, שיעסקו בבטיחות באתרי בניין על כל היבטיה. דם הפועלים אינו הפקר!".

המפגש הראשון יתקיים ביום חמישי, 15 באוקטובר, בשעה 20:00 ויתמקד בהיבט המעמדי והפוליטי של התופעה, וישתתפו בו חברי הכנסת מהרשימה המשותפת עאידה תומא־סלימאן ועופר כסיף, מראשי מק"י. ינחה את המפגש: נמרוד פלשנברג. המפגשים הבאים יעסקו בבטיחות בענף הבנייה (22.10), בהיבט המשפטי של המאבק בתאונות בענף הבנייה (20.10) ובצורך להתארגנות מעמדית של פועלי הבניין (5.11).

 

ההרשמה בטופס המקוון:

https://tinyurl.com/yxf9uq7h

 

האירוע בפייסבוק:  

https://www.facebook.com/events/798460317650195