חד"ש קראה להשתתף בהפגנה בכיכר רבין נגד האלימות והפשיעה ולמען החיים

חד"ש קראה לפעיליה להשתתף בהפגנה שתתקיים הערב (חמישי) בשעה 19:00 בכיכר רבין בתל-אביב תחת הכותרת "ערבים ויהודים למען החיים ונגד האלימות והפשיעה". עשרות ארגונים פרסמו הזמנה לאירוע בה נאמר "כבר יותר מעשור שהאלימות והפשע שולטים ברחובות שלנו. אין לנו ביטחון ואין לנו שקט אבל המצב הזה הוא לא גזירת גורל – הוא תוצאה של מדיניות. זו בדיוק הסיבה שאנחנו יוצאות למאבק ורוצות אתכם ואתכן לצידנו – אזרחים ואזרחיות ערבים ויהודים שמאמינים בשוויון ובתקווה".

ועוד נאמר "בזמן שאמהות פוחדות לתת לילדיהם לצאת לשחק ליד הבית מחשש שיחטפו כדור תועה, ממשלת ישראל מפקירה אותנו לידיים של ארגוני פשע. מאז שנת 2000 נרצחו למעלה מ-1,500 אזרחים ערבים, מאז שנת 2014 מספר הנרצחים השנתי יותר ממכפיל את עצמו ומאות אלפי כלי נשק הציפו את חיינו ואת אירועי הירי היומיים כבר הפסקנו לספור".

"אנחנו אמהות ומשפחות שכולות. איבדנו את היקר לנו מכל ואנחנו לא רוצות שהכאב שלנו יגיע למשפחות נוספות. גם אם לממשלה לא איכפת – לנו איכפת ואנחנו מאמינות שאכפת גם לכם ולכן. אנחנו קוראות לכן ולכם – יהודים וערבים – להצטרף אלינו בסולידריות למסע לשינוי המציאות. יחד, אנחנו יכולות לנצח. הצטרפו אלינו במאבק החיים", הדגישו.

לקראת ההפגנה מסר יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה (חד"ש): "האלימות והפשיעה פוגעות באזרחים הערבים, אבל המאבק בתופעה הוא מאבק משותף של כלל האזרחים. ביום חמישי הנשים האמיצות שאיבדו את יקיריהן מגיעות לתל אביב כדי להשמיע את זעקתן למען החיים ונגד האלימות הפשיעה. הצטרפו אליהן. רק יחד נעצור את שפיכת הדם".

 

האירוע בפייסבוק:

https://fb.me/e/1aVo2vsvy