חד"ש קוראת להקמת הרשימה המשותפת; ח"כ עודה: לקיים מו"מ מוקדם כלל האפשר

חד"ש קוראת לקיים מו"מ מהיר להקמת הרשימה המשותפת בה החזית תתמודד בבחירות לכנסת הקרובות יחד עם תע"ל, בל"ד ורע"ם. כך החולט אמש (שישי) בתום ישיבה משותפת של לשכות חד"ש והמפלגה הקומוניסטית הישראלית (מק"י) שנערכה בחיפה.

2019-06-01_181308

יו"ר רשימת חד"שתע"ל בכנסת היוצאת, ח"כ איימן עודה, מסר ש"בכל מקום שהייתי ביומיים האחרונים כולם עצרו אותי וביקשו לבנות את הרשימה המשותפת. חד"ש קוראת עכשיו באופן רשמי להקמת הרשימה המשותפת. אני משוכנע שלמנהיגי המפלגות יש את האחריות הדרושה להשלים את הקמת הרשימה בהקדם האפשרי".

ח"כ עודה אמר אתמול בכנס שנערך בתל אביב כי "נתניהו הוא זה שהבין את המשוואה: שוויון הוא דמוקרטיה ולכן הוא הוציא ממנה את האוכלוסייה הערבית. אני אומר לכם, הימין הפעם לא ירכיב את הממשלה. בשביל זה צריך שותפות אמיצה בין מנהיגים אמיצים. גם לי לא תמיד קל בקרב הציבור שלי. אבל צריך אומץ אנחנו רוצים להשפיע ולתרום את חלקינו. קודם כל אנחנו צריכים להקים שוב את הרשימה המשותפת".

"הגישה של גנץ וכחול לבן צריכה להשתנות והציבור שלנו צריך להרגיש שיש תועלת בכך שהוא ייצא להצביע. האנשים מזהים מי ימין ומי ימין ב'. אנחנו צריכים להיות אמיתיים ולהציב אלטרנטיבה ברורה. חסר לנו מנדטים. אנחנו יודעים איפה. ומקסימום נגיע יחד ל-58 מנדטים אבל רק בעזרת מסרים ברורים נגיע ל-61 מנדטים", הדגיש ח"כ עודה.