חד"ש פתחה את מערכת הבחירות: מפגשים בסניפי תל-אביב וירושלים

בסוף השבוע נפתחה מערכת הבחירות של חד"ש ובימים הקרובים יתקיימו מפגשים בסניפי תלאביב וירושלים. ביום שלישי הקרוב, בשעה 20:00, יתקיים המפגש הראשון בגדה השמאלית בתלאביב (אחד העם 70) על מנת לדון על היערכות המקומית לקראת הבחירות הקרבות, ולבחור את צירי סניף למועצה הארצית של חד"ש. המועצה שתתכנס ב-1 בפברואר תבחר את רשימת חד"ש לכנסת.

2019-01-13_203658

כמו כן, לקראת הבחירות לכנסת ה-21, ביום חמישי הקרוב, בשעה 20:00, תתקיים אסיפת סניף חד"ש בירושלים. במהלך מפגש ייערך דיון פוליטי על הבחירות לכנסת וייבחרו הצירים למועצת חד"ש. האסיפה תתקיים במועדון על שם אלכסנדר פן, רחוב כורש 14, כניסה ד'.

יצוין שביום שישי האחרון נערכה ישיבת ההקמה של מטה הבחירות הארצי של חד"ש. בישיבה נטלו חלק עשרות פעילים ערבים ויהודים מכל הארץ; ביניהם חברי הכנסת של חד"ש ברשימה המשותפת, מזכ"ל מק"י עאדל עאמר ומזכיר חד"ש מנסור דהאמשה. מלבד המטה בחירות המרכזי, הוקמו מטות נוספים: מטה תקשורת, מטה ארגוני, מטה צעירים ומטה נשים. עוד חד"ש מתכוונת לפעול במערכת הבחירות במישור העירוני, במוסדות להשכלה גבוהה, ובקרב ועדי עובדים ובארגוני המורים, המשפטנים, הרופאים, עובדי מקצועות הרפואה ועוד.