חד"ש: 'יש להפיל את שלטון הימין – אסור שתהיה כאן ממשלת נתניהו וכהנא'

ח"כ איימן עודה (חד"ש) הגיב בחשבון הטוויטר שלו לטענות ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפיהן מפלגת "כחול לבן" בראשות גנץלפיד מתכננת להקים גוש חוסם עם חד"ש והמפלגות הערביות.

2019-02-25_200425

"ביבי, בו! נבהלת?", צייץ עודה, "מתכננים לשים את מלוא משקלנו בזירה הפוליטית, אנחנו עשרים אחוז מאזרחי המדינה ואנחנו לא נהיה שק החבטות שלך. רוחמיןהון", כתב ח"כ עודה.

לדברי חד"ש "נתניהו, כמו תקליט שבור, ממשיך לאיים: לפיד וגנץ יקימו ממשלה בעזרת גוש חוסם. העובדה ששיתוף של 20% מאזרחי המדינה במשחק הפוליטי הפך לא לגיטימי, מלמדת עד כמה עמוקה הגזענות שהשרישו כאן ממשלות הימין הקיצוני. זהו השלב החדש במסע ההסתה של נתניהו נגד הציבור הערבי".

עוד הדגישו בחד"ש שבדרכו לבית המשפט, נתניהו "משיק קמפיין הישרדות של שנאה ומבקש להעניק תו הכשר לכהניזם – אידאולוגיה של עליונות גזעית, טרנספר וטיהור אתני. נתניהו בונה על בןגביר ובןארי כשותפים קואליציוניים קרובים לצד בנט, שקד, סמוטריץ' וליברמן. ממשלה כזו תנציח את מפעל ההתנחלויות, ותעמיק את הכיבוש לרמות אכזריות חדשות. אנחנו מתחייבים לשים את מלוא משקלנו וכוחנו כדי להפיל את שלטון הימין. אסור שתהיה כאן ממשלת נתניהו וכהנא".