חד"ש ומק"י יפגינו מול שגרירות ארה"ב: טראמפ ונתניהו – אותה מדיניות ואותו כיבוש

תחת הכותרת "טראמפ ונתניהו: אותו מימון, אותה מדיניות, אותו כיבוש!", יפגינו מחר (שני) בשעה 18:00 פעילי חד"ש ומק"י מול שגרירות ארה"ב בתלאביב, הירקון 71. בגילוי דעת שפורסם נאמר ש"טראמפ ומדיניות הממשל האמריקאי הם חלק מהבעיה ולא חלק מהפתרון. אחרי חמישים שנות כיבוש, שלום בין ישראלים לפלסטינים יגיע מתוך יוזמה של העמים שחיים כאן, ולא מתוך האינטרסים של המעצמה האמריקאית, הנהנית הגדולה מהתמשכות המלחמות, ההרס והדיכוי באזור".

2017-05-21_210713

ביקור הבזק של נשיא ארה״ב החדש, דונלד טראמפ, בישראל, הוא חלק מסיור שהוא עורך במזרח התיכון כדי לחזק את מעמדה של ארצות הברית באזור, בברית עם הכוחות הריאקציוניים ביותר במזרח התיכון. "אנחנו יודעים מה המשמעות של התערבות אמריקאית באזורנו – פירוק מדינות, פירור עמים. מטרת ביקורו של טראמפ באזור היא ביסוס הברית התוקפנית בין שליטי ישראל למשטרים הריאקציוניים הערבים שמטפחים את מתקפת הטרור נגד העמים באזור, זאת במטרה לחזק את ההגמוניה האמריקאית בחלק זה של העולם . ואצלנו עוד אלימות, עוד התנחלויות, וגיבוי נוסף למדיניות הכיבוש וסרבנות השלום של ישראל".

עוד הודגש ש"הנשיא טראמפ הוכיח חוסר אחריות מסוכנת כבר בשבועות הראשונים של כהונתו – במתקפות בעיראק ואפגניסטן, במתקפת הטילים בסוריה, ובמדיניות אגרסיבית כלפי צפון קוריאה. בנוסף, טראמפ מחובר בעבותות ללובי המתנחלי בישראל ובארה״ב – השגריר שהוא מינה לישראל, דייויד פרידמן, היה נשיא מכון ידידי בית אל בארה״ב. פטרונו ותורמו הגדול של נתניהו, אייל הקזינו שלדון אדלסון, ניצב גם הוא מאחורי טראמפ". "בזמן ביקורו של טראמפ בישראל נעמוד מול שגרירות ארה״ב בישראל ונקרא טראמפ הביתה!", קראו ראשי מק"י וחד"ש.

האירוע בפייסבוק: https://www.facebook.com/events/1936881776543145