חד"ש בחיפה תומכת במאבק עובדי הכרמלית; תדרוש העסקה ישירה בעירייה

סיעת חד"ש במועצת העיר חיפה תומכת במאבקם של עובדי הכרמלית הדורשים חתימה על הסכם קיבוצי. חבר מועצת העיר ומזכיר חד"ש בחיפה, רג'א זעאתרה, מסר בככינוס מועצת העיר הראשון שיתקיים בשבוע הבא, נציגי חד"ש ידרשו העסקה ישירה ובאמצעות הסכמים קיבוציים של כלל עובדי העירייה – כולל בחברות העירוניות.

2018-11-19_203553

"שביתה" – עובדי הכרמלית, אתמול, בעת הפסקת העבודה בשעות הצהריים (צילום: ועד עובדים)

ועד עובדי הכרמלית הכריז בשבוע שעבר על נקיטת צעדים, זאת על רקע טענותיהם לעיכוב מתמשך בחתימת הסכם קיבוצי. כצעד ראשון, העובדים שבתו אתמול (ראשון) בין 15:00 ל-15:30.
"
אנחנו, עובדי הכרמלית – הנהגים, המכונאים, החשמלאים, מנהלי המשמרת – יוצאים לשביתה, כי אנחנו חושבים שמקום העבודה שלנו צריך לכבד אותנו. כי אנחנו רוצים להיות מסוגלים להתפרנס בצורה סבירה מהעבודה המאומצת ורבת השעות שאנחנו עושים. כי אנחנו רוצים לעבוד בתנאים בטיחותיים ובריאים, ואנחנו ראויים ליותר", נאמר בהודעת ועד העובדים. "אנחנו שובתים מכיוון שבמשך שבע שנים אנחנו נאבקים להשגת הסכם קיבוצי ונתקלים בסירוב, בעיכובים, בחוסר נכונות מוחלט להקשיב או לראות את העובדים. אנחנו שובתים כי ההסכם עצמו כבר סוכם לפני השריפה, והובטח לנו שעם פתיחת הכרמלית מחדש תחתום איתנו ההנהלה על ההסכם", הוסיפו.